• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De Intelligente Organisatie

Continu verbeteren en innoveren met BI en Big Data
Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789082809107
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Passionned Publishers
Jaar van uitgifte
2018
Aantal pagina’s
352

Waar gaat het over?

De intelligente organisatie (I/O) is sensitief, slim, snel en succesvol. Haar zintuigen selecteren precies de juiste signalen, verwerken die razendsnel in het brein tot waardevolle informatie en kennis en ze voert met de ledematen snel gerichte verbeteracties uit. Als een doorlopend proces. Op elk niveau in de organisatie. Sneller en beter beslissen dan gisteren, processen continu verbeteren en innoveren op basis van (big) data, daar draait het om.Het I/O concept start met het registreren van de juiste data, het bepalen van de zuivere KPI's en 1 miljoen euro inzichten en het ontwikkelen van voorspellende modellen. Een grote uitdaging vormt daarbij de steeds maar groeiende berg aan data, de dynamiek en de steeds beperktere tijd om beslissingen te nemen. Snel en betrouwbaar inzicht in wat er (nu) gebeurt, waarom het gebeurt en wat morgen zou kunnen gebeuren, is geen overbodige luxe.Business Intelligence & Big DataDit unieke boek over Business Intelligence en Big Data reikt u een compleet recept aan om uw organisatie in 10 stappen veel intelligenter te maken. Naast de bestuurlijke, cognitieve en sociale kant komen ook de technieken en tools uitgebreid aan bod: hoe implementeert u het concept met succes en wat is daarbij nodig. Honderden praktijkvoorbeelden en afbeeldingen in kleur illustreren dat. Data analyticsEen intelligente organisatie is bijzonder plat en zeer wendbaar omdat ze is gekanteld. Klantgerichte teams met wendbare medewerkers en slimme specialisten maken de dienst uit. Deze speedboten houden van feedback, zijn gek op data analytics, kennen een passie voor slimmer samenwerken en geven de klant uiteindelijk het heft in eigen handen. Via internet & apps krijgt die toegang tot relevante data, informatie en applicaties in de backoffice.De slagkracht van de totale organisatie kan zo enorm vergroot worden: niet alleen de relatief kleine groep managers mag sturen. Ook medewerkers, klanten, leveranciers en andere zakenpartners worden betrokken bestuurders. Zo kan sturing van bovenaf en betrokkenheid van onderop samengaan en de tijd tussen inzicht en de juiste actie ingekort worden. Het mes snijdt aan twee kanten. Wereldwijd omarmen inmiddels tienduizenden organisaties het I/O concept.Daan van BeekDe auteur Daan van Beek studeerde bestuurlijke informatiekunde en behaalde zijn Master of Science-graad in Artificial Intelligence in Londen. Hij is oprichter van de Passionned Group, een sterk groeiend en 100% onafhankelijk advies- en consultingbedrijf. Daan geeft gastcolleges en masterclasses Business Intelligence in Europa, Azië, Afrika en New York. Hij heeft veel ervaring opgedaan in de volgende sectoren: de gezondheidszorg, retail & farmacie, (lokale) overheid en verzekeraars. Tientallen publicaties - waaronder vier boeken - staan op zijn naam, hij spreekt regelmatig op congressen en is initiatiefnemer van de verkiezing van de Slimste organisatie van Nederland (www.slimsteorganisatie.nl).
Lees verder

Recensies

0 recensies
Maurice De Valk
De Ziel Van Werk
4=3 actie
nog 1 op voorraad
19,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
15,75
4=3 actie
nog 1 op voorraad
34,20
B. Buzan
Mindmappen
4=3 actie
9,50
Paul de Blot
Ik heb plezier
4=3 actie
13,90
Maurice De Valk
De Ziel Van Werk
4=3 actie
nog 1 op voorraad
19,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
15,75
4=3 actie
nog 1 op voorraad
34,20
B. Buzan
Mindmappen
4=3 actie
9,50
Paul de Blot
Ik heb plezier
4=3 actie
13,90

Anderen bekeken ook

Leo A.F.M. Kerklaan
De wendbare organisatie
4=3 actie
9,35
David Stephenson
Big data ontrafeld
4=3 actie
24,15
4=3 actie
15,50
Pieter den Hamer
Business intelligence
sorry, niet op voorraad
Eldert de Jager
Navigeren op essentie
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Marie-Joelle Browaeys, Roger Price
Understanding Cross-Cultural Management
sorry, niet op voorraad
Bert van der Zee
Succes met big data
sorry, niet op voorraad