• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De imagotoop

Hoe ondernemingen en andere organisaties hun imago kunnen beheersen
Maak tweedehands je eerste keus
Stapelweken: 2 = 10%, 3-4 = 15%, 5+ = 25%

6,70

Hoe tweedehands wil je het hebben?
De imagotoop
De imagotoop
Als nieuw
6,70
283400047
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789054021780
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Boekwerk & Partners
Jaar van uitgifte
1997
Aantal pagina's
271

Waar gaat het over?

De organisatie die een nauwkeurige analyse kan maken van zijn imagotoop en de daarin heersende imago sfeer, zal door toepassing van geëigende technieken zijn imago weten te beheersen en te sturen. De beheersing en sturing van het imago gebeuren in drie fasen: - De analyse van het bestaande imago, - De vaststelling van het gewenste imago - Het veranderings proces van bestaand naar gewenst imago
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies