• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De groeimotor

meerwaarde-innovatie van markten & merken
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • De Stapelweken zijn begonnen! (van 11 t/m 24 augustus)
50% korting
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar
Stapelweken

6,45 3,22

Hoe tweedehands wil je het hebben?
De groeimotor
De groeimotor
Beetje gebruikt
3,22
721300867
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789043013598
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2007
Aantal pagina's
415

Waar gaat het over?

ROLAND & ROGIER VAN KRALINGEN
De groeimotor
MEERWAARDE-INNOVATIE VAN MARKTEN & MERKEN
Innovatie prijkt (opnieuw) bovenaan de agenda in directiekamers overal ter wereld. Onderzoek van onder meer McKinsey en Bain toont aan dat het onderwerp relevanter is dan ooit tevoren. Dat is niet zo vreemd: veel markten zijn verzadigd en het onderscheidend vermogen van veel organisaties lijdt aan erosie. De meerwaarde van producten en diensten veroudert steeds sneller en voortdurende innovatie is noodzakelijk om de concurrentie voor te blijven.
Maar hoe voorkomt u dat een innovatietraject spaak loopt, zoals in 70% van de gevallen nog steeds gebeurt? Het helpt om meerwaarde-innovatie op te vatten als een proces. Roland en Rogier van Kralingen introduceren hiertoe The Wheel of Innovation een werkwijze die elk bedrijf kan leren en implementeren. Het cre n van meerwaarde volgt bovendien een aantal wetmatigheden, die u hier aantreft in de Innovatie-Matrix. Deze matrix geeft u inzicht in wat Radicale, Grote, Slimme en Strategische innovaties zijn.
Meerwaarde-innovatie is de primaire opdracht voor elke organisatie die wil overleven in commodity hell. De groeimotor biedt u een arsenaal aan waardevolle inzichten, maar ook een schat aan praktische en direct toepasbare methodieken om in de weerbarstige realiteit van vandaag het verschil te maken. Innoveer of crepeer!
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Stapelweken
38,70
egbert Dommering
De 'Affaire Ruf'
Stapelweken
10,25
Willem Schramade
Duurzaam kapitalisme
Stapelweken
12,75
Willem Schramade
Duurzaam kapitalisme
Stapelweken
15,25
Stapelweken
13,00
Jozef van Ballaer
Purpose in organisaties
Stapelweken
26,95
Stapelweken
38,70
egbert Dommering
De 'Affaire Ruf'
Stapelweken
10,25
Willem Schramade
Duurzaam kapitalisme
Stapelweken
12,75
Willem Schramade
Duurzaam kapitalisme
Stapelweken
15,25
Stapelweken
13,00
Jozef van Ballaer
Purpose in organisaties
Stapelweken
26,95

Anderen bekeken ook

50% korting
Stapelweken
3,57
Stapelweken
40,70
Rogier van Kralingen
Emotionele innovatie
50% korting
Stapelweken
2,72
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Marc H. Bornstein
Cognitive Development
Geef me een seintje
Roland van Kralingen, Roland van Kralingen
Frontrunners
Geef me een seintje
Stefan Vermeulen
Hema
Geef me een seintje