Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De eerste drie maanden van een nieuwe toekomst

op weg naar een nieuwe toekomst
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
    (door werkzaamheden in ons magazijn tijdens Hemelvaart mogelijk lichte vertraging)
40% korting
nog 1 op voorraad

5,90 3,54

Hoe tweedehands wil je het hebben?
De eerste drie maanden van een nieuwe toekomst
De eerste drie maanden van een nieuwe toekomst
Beetje gebruikt
3,54
733101081
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789055944538
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Scriptum Books
Jaar van uitgifte
2007
Aantal pagina's
194

Waar gaat het over?

Top strategieconsultants hanteren een unieke aanpak bij het opstellen van een strategie voor hun cliënte. Een aanpak die totaal verschilt van die van de strategieafdelingen van de ondernemingen en de businessscholen. Dit boek beschrijft die aanpak stap voor stap. Het legt uit hoe strategieconsultants aan het werk gaan in een organisatie die ze niet kennen, hoe ze de waarheid op tafel krijgen, hoe ze samen met de organisatie de toekomst vormegeven en hoe ze cynici enthousiast maken.
Dit is geen boek vol strategische raamwerken. Geen 7S-mo-dellen, geen SWOT-analyses, geen nieuwe theorieën over de kernavaardigheden van de organisatie. Dit is een werkboek voor managers en MBA-ers die in korte tijd een problem moeten oplossen en snel tot een bruikbaar eindproduct willen komen. Het geeft voorbeelden uit de praktijk, beschrijft een case door het hele boek heen, waarschuwt voor valkuilen en ontkracht fables. Lees in dit boek:
- Waarom een strategie bedenken meer is dan 'gewoon logisch nadenken'
- Waarom je niet altijd een visie hoeft te hebben, en hoe je tot ideeën kunt komen zonder cretief te zijn
- Wat het strategische verschil is tussen een hoed en een wandelstok
- hoe je zonder bedrijfsspionage inzicht krijgt in de concurrent
- Wat de meest gemaakte founten zijn in een financieel model, en wanneer een financieel model geen zin heeft
- Hoe je zorgt dat je resultaten niet 'in de la' verdwijnen.
Eric Wiebes en Pieter Witteveen hebben tezamen tientallen jaren ervaring in strategieconsultancy. Marc Baaij doceert strategievorming aan de Rotterdam School of Management.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
40% korting
nog 1 op voorraad
13,65 8,19
40% korting
nog 1 op voorraad
20,10 12,06
40% korting
nog 1 op voorraad
3,90 2,34
40% korting
nog 1 op voorraad
6,70 4,02
M. Peel
Management
40% korting
7,75 4,65
40% korting
nog 1 op voorraad
13,65 8,19
40% korting
nog 1 op voorraad
20,10 12,06
40% korting
nog 1 op voorraad
3,90 2,34
40% korting
nog 1 op voorraad
6,70 4,02
M. Peel
Management
40% korting
7,75 4,65

Anderen bekeken ook

40% korting
9.999,00 2,85
70% korting
9.999,00 1,42
Mart Smeets
100 mannen
Geef me een seintje
Mart Smeets
Stukken beter
Geef me een seintje