Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

CRM in de praktijk

het succesvol invoeren van een klantgerichte bedrijfsstrategie
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

8,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
CRM in de praktijk
CRM in de praktijk
Beetje gebruikt
8,90
882801167
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789052617671
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
BIM Media BV
Jaar van uitgifte
2010
Aantal pagina’s
272

Waar gaat het over?

Klantgericht ondernemen staat meer dan ooit in de belangstelling. Klanten
worden mondiger en veeleisender en willen 24 uur per dag als koning bediend
worden. Tegelijk maken product, kwaliteit en prijs steeds minder vaak het
onderscheid in het gevecht om de klant. Bedrijven die de concurrentie willen
overleven, stellen daarom de klant centraal. De invoering van Customer
Relationship Management (CRM) is dan dé oplossing.

CRM in de praktijk laat zien hoe u CRM met succes invoert als bedrijfsstrategie. Met veel cases, checklists en do's-and-don'ts is dit boek helemaal toegespitst op de praktijk. Bovendien is het zeer actueel en wordt er veel aandacht geschonken aan de lessen van de afgelopen jaren. CRM in de praktijk vormt zo de verbindende schakel tussen theorie en praktijk, tussen strategie en implementatie en tussen denken en doen.

Deze herziene editie bevat talrijke nieuwe trends en ontwikkelingen zoals:
* Van relatiemanagement naar communitymanagement;
* Sociale netwerken, sociale media, cocreatie en user generated content;
* Van producten naar diensten naar belevingen;
* Mobiel internet en mobiele ICT;
* Nieuwe onderzoeksresultaten, inzichten en praktijkervaringen.

CRM in de praktijk is een boek uit én over de praktijk. Onmisbaar voor iedereen
die zijn klanten serieus neemt en de klantgerichtheid van zijn organisatie wil
versterken.

Sjors van Leeuwen is directeur van Indora Managementadvies en al meer dan
twintig jaar actief op het snijvlak van organisatie, marketing en ICT. Als
zelfstandig adviseur is hij betrokken bij diverse projecten op het gebied van CRM,strategie, marketing en internet.

'Dit boek verdient een plaats in uw boekenkast!'
Rob Beltman, Consultant ICSB

'Een aanrader voor iedereen die zich breed wil oriënteren op het onderwerp CRM.'
Wil Wurtz, Voorzitter CRM Association
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Sjors van Leeuwen
CRM in de praktijk
23,65

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

Tweedehands Beetje gebruikt
4,95
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
40% korting
nog 1 op voorraad
39,75
Gerben Nijmeijer
Nils
40% korting
nog 1 op voorraad
12,00
nog 1 op voorraad
23,95
Kilian M Bennebroek Gravenhorst
Wegwijzers in de veranderjungle
nog 1 op voorraad
20,55
nog 1 op voorraad
16,00
Tweedehands Beetje gebruikt
4,95
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
40% korting
nog 1 op voorraad
39,75
Gerben Nijmeijer
Nils
40% korting
nog 1 op voorraad
12,00
nog 1 op voorraad
23,95
Kilian M Bennebroek Gravenhorst
Wegwijzers in de veranderjungle
nog 1 op voorraad
20,55
nog 1 op voorraad
16,00

Anderen bekeken ook

12,00
Sjors van Leeuwen
CRM in de praktijk
23,65
Erwin Witteveen
Easycratie
40% korting
7,00
sorry, niet op voorraad