• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Communication, Cultural and Media Studies

The Key Concepts
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar

26,75

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Communication, Cultural and Media Studies
Communication, Cultural and Media Studies
Beetje gebruikt
26,75
801001503
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9780415563239
Bindwijze
Paperback
Taal
Engels
Uitgeverij
Taylor & Francis Ltd
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina's
276

Waar gaat het over?

This fourth edition of Communication, Cultural and Media Studies: The Key Concepts is an indispensible guide to the most important terms in the field. It offers clear explanations of the key concepts, exploring their origins, what they're used for and why they provoke discussion. The author provides a multi-disciplinary explanation and assessment of the key concepts, from 'authorship' to 'censorship'; 'creative industries' to 'network theory'; 'complexity' to 'visual culture'. The new edition of this classic text includes: Over 200 entries including 50 new entries All entries revised, rewritten and updated Coverage of recent developments in the field Insight into interactive media and the knowledge-based economy A fully updated bibliography with 400 items and suggestions for further reading throughout the text
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Tweedehands Beetje gebruikt
20,80
Jeffrey A. Kottler
Compassionate Therapy
50% korting
16,45 8,22
Tweedehands Als nieuw
8,45
Tweedehands Als nieuw
20,70
Tweedehands Beetje gebruikt
19,90
Tweedehands Beetje gebruikt
20,80
Jeffrey A. Kottler
Compassionate Therapy
50% korting
16,45 8,22
Tweedehands Als nieuw
8,45
Tweedehands Als nieuw
20,70
Tweedehands Beetje gebruikt
19,90