• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Commerciële calculaties 2

Deze titel is een uitgave van onze partner Noordhoff.
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

52,20

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Commerciële calculaties 2
Commerciële calculaties 2
Beetje gebruikt
52,20
ISBN
9789001877279
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Noordhoff Uitgevers B.V.
Jaar van uitgifte
2017
Aantal pagina’s
320

Waar gaat het over?

Bij het opstellen van zowel strategische als operationele marketingplannen moet een marketeer zijn beslissingen bedrijfseconomisch kunnen onderbouwen. Commerciële calculaties 2 reikt je hiervoor het model van het strategische marketingplanningsproces aan, een handzame leidraad voor calculaties op marketingmanagementniveau. Waarom kiezen voor Commerciële calculaties 2? * Leert je marketingplannen bedrijfseconomisch te onderbouwen; * reikt een overzichtelijk model aan; * bevat veel oefenopgaven en vraagstukken. Commerciële calculaties 2 biedt je duidelijke handvatten in de vorm van het model van het strategische marketingplanningsproces. Voor jou als (beginnende) marketeer is het immers van belang welke berekeningen in welke fase van het marketingplan een rol spelen. Het schema van dit proces komt aan het begin van elk hoofdstuk terug en er wordt steeds duidelijk aangegeven in welke fase de calculaties thuishoren. Alle hoofdstukken worden afgesloten met extra vraagstukken over de calculaties die in het betreffende hoofdstuk behandeld zijn. Het laatste hoofdstuk van het boek bevat geïntegreerde vraagstukken waarmee alle stof wordt herhaald. Commerciële calculaties 2 is ook beschikbaar als e-book. Wat is nieuw in de zesde editie van Commerciële calculaties 2? De zesde editie van Commerciële calculaties 2 heeft een meer modelmatige aanpak dan voorgaande edities. Daarnaast bevat deze nieuwe druk berekeningen op het gebied van online marketing. Ook is er een nieuw hoofdstuk toegevoegd over het uitvoeren van een pitch en de daarbij behorende beslissingscalculaties. Er is bovendien rekening gehouden met de meest actuele NIMA-B exameneisen. Online ondersteuning Met de code in je nieuwe studieboek heb je twee jaar lang gratis toegang tot het online materiaal bij het boek. Je vindt hier oefenvragen, casussen, modellen en geprogrammeerde modelberekeningen. De toegangscode in het boek is persoonsgebonden en eenmalig te gebruiken.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

P. Postma, Paul Postma
Handboek Direct Marketing 2.0
nog 1 op voorraad
5,45
P.H.J.M. Moers
Merk Toch Hoe Sterk
Tweedehands Als nieuw
5,65
Egbert Jan van Bel, Egbert Jan van Bel
Kloteklanten
Tweedehands Beetje gebruikt
5,65
nog 1 op voorraad
5,85
50% korting
Jim Stolze
Uitverkocht!
nog 1 op voorraad
5,45
P. Postma, Paul Postma
Handboek Direct Marketing 2.0
nog 1 op voorraad
5,45
P.H.J.M. Moers
Merk Toch Hoe Sterk
Tweedehands Als nieuw
5,65
Egbert Jan van Bel, Egbert Jan van Bel
Kloteklanten
Tweedehands Beetje gebruikt
5,65
nog 1 op voorraad
5,85
50% korting
Jim Stolze
Uitverkocht!
nog 1 op voorraad
5,45

Anderen bekeken ook

Martin van der Sluis
Commerciële calculaties 1
8,75
Monique Bekker
Groepsdynamica
33,90
Martin van der Sluis
Commerciële calculaties 1
5,45
sorry, niet op voorraad
50% korting
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Jan de Leeuw, Jacinta Kannekens
Bedrijfsethiek en MVO voor hoger onderwijs
sorry, niet op voorraad
David Stephenson
Big data ontrafeld
sorry, niet op voorraad