Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Citymarketing voorbij de hype

ontwikkelingen, analyse en strategie
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789059316775
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Boom Lemma Uitgevers
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina's
130

Waar gaat het over?

Bij de meeste Nederlandse gemeenten staat citymarketing hoog op de beleidsagenda. Van Den Helder tot Terneuzen en van Valkenburg tot Groningen investeren bestuurders vol enthousiasme in de marketing van hun stad. Met nieuwbouwprojecten, evenementen en campagnes trachten gemeenten bewoners, bedrijven, bezoekers en bollebozen aan te trekken en voor de stad te behouden. Leek de toenemende aandacht voor citymarketing aanvankelijk nog een hype, nu is het thema niet meer weg te denken uit het lokale beleid. Citymarketing is een heus vakgebied geworden met eigen netwerken, congressen en discussiefora. Voldoende reden om de balans op te maken en de ontwikkelingen in de citymarketing eens kritisch te beschouwen. Wat is de opgave van citymarketing en wie zijn er zoal bij betrokken? Welke instrumenten staan de citymarketeer ter beschikking en hoe kunnen ze worden ingezet? Hoe bepaal je de identiteit van de stad en welke rol speelt de gebouwde omgeving daarbij? Wat kunnen we leren van praktijkvoorbeelden van citymarketing? Dit soort vragen en nog meer antwoorden vindt de lezer in Citymarketing voorbij de hype. In het boek geven zeventien deskundigen uit de wetenschap en de advieswereld in kort bestek hun visie op citymarketing. Die bundeling van analyses levert tal van interessante inzichten, methoden en lessen voor de beleidspraktijk op. Het boek geeft de stand van zaken in de citymarketing weer en is daarmee verplichte kost voor iedereen die in het vakgebied zit of er zich in wil verdiepen.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
nog 1 op voorraad
13,80
40% korting
nog 1 op voorraad
29,20 17,52
40% korting
nog 1 op voorraad
13,45 8,07
nog 1 op voorraad
25,50
nog 1 op voorraad
13,80
40% korting
nog 1 op voorraad
29,20 17,52
40% korting
nog 1 op voorraad
13,45 8,07
nog 1 op voorraad
25,50

Anderen bekeken ook

70% korting
9.999,00 6,30
25,55
Stefan Renkema, Stefan Renkema
Marketing
Geef me een seintje