• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Business marketing management

creëren van superieure klantwaarde
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

33,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Business marketing management
Business marketing management
Als nieuw
33,95
ISBN
9789001863104
Bindwijze
Paperback
Taal
Overig
Uitgeverij
Noordhoff Uitgevers B.V.
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
378

Waar gaat het over?

Business Marketing Management leert je hoe bedrijven die in de zakelijke markt opereren, invulling geven aan hun marketingbeleid. Deze uitgave is zeer toegankelijk dankzij het duidelijke taalgebruik en de aansprekende praktijkvoorbeelden. Waarom kiezen voor Business Marketing Management? * helder en toegankelijk geschreven; * aansprekende praktijkvoorbeelden; * handige ondersteunde website met extra studiemateriaal. Dit boek geeft je inzicht in zakelijke markten en leert je onder andere hoe je marktinformatie kunt verzamelen en gebruiken, waardeproposities ontwikkelt en uitvoert, en de juiste communicatiestrategie bepaalt. Ook kom je meer te weten over prijsmanagement, organisatie-inrichting en het beheersen van marketingactiviteiten. Heel nuttig als je later als (marketing)manager aan de slag gaat in het bedrijfsleven. Deze zevende editie van Business Marketing Management is volledig geactualiseerd. De teksten zijn aangepast en aan diverse hoofdstukken zijn nieuwe onderwerpen toegevoegd. Zo komen in het hoofdstuk over product- en online contentmarketing in deze uitgave ook virtuele productontwikkeling en reverse innovation aan bod. In het hoofdstuk over communicatie is het onderwerp maatschappelijk verantwoord ondernemen opgenomen. Het gebruik van social media zoals Twitter, LinkedIn en YouTube is op verschillende plaatsen in het boek geïntegreerd. Verder is aan ieder hoofdstuk een nieuwe paragraaf toegevoegd over een actueel B2B-marketingonderwerp. Het boek is ook verkrijgbaar als e-book. Online ondersteuning Op de ondersteunende website vind je toetsvragen, weblinks en de figuren uit het boek. Erg handig bij de voorbereiding op je lessen en het efficiënt studeren voor je tentamen!
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Tweedehands Als nieuw
5,65
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
Onbekend, Danny Oosterveer
2012 Marketingfacts Jaarboek
nog 1 op voorraad
13,90
Bronis Verhage, Marjolein Visser
Grondslagen van de marketing
Tweedehands Beetje gebruikt
17,90
Pascal Boogaert, N.v.t.
Verleiden met een dialoog
nog 1 op voorraad
15,50
Tweedehands Als nieuw
5,65
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
Onbekend, Danny Oosterveer
2012 Marketingfacts Jaarboek
nog 1 op voorraad
13,90
Bronis Verhage, Marjolein Visser
Grondslagen van de marketing
Tweedehands Beetje gebruikt
17,90
Pascal Boogaert, N.v.t.
Verleiden met een dialoog
nog 1 op voorraad
15,50

Anderen bekeken ook

K.J. Alsem, E.J. Kostelijk
Strategische marketingplanning
45,25
C.J. Gelderman, B.J. Albronda
Professioneel inkopen
15,30
Kees Gelderman, Hein van der Hart
Business marketing
6,55
33,20
Mr.O.A.P Van Der Roest, C.H.C. Overes
Basisboek Recht
6,55
Ed Schouten, Ed Schouten
Projectmatig werken in de praktijk
12,55
7,10
Mr.O.A.P Van Der Roest, C.H.C. Overes
Basisboek Recht
3,90
Y.R.P van de Voort, D.J.J. Heslinga
Boekhouden geboekstaafd 3
sorry, niet op voorraad
A.J. Marijs, Wim Hulleman
Analyse van de bedrijfsomgeving
sorry, niet op voorraad