• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Business Market Management

Understanding, Creating and Delivering Value: International Edition
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar

36,80

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Business Market Management
Business Market Management
Echt gebruikt
36,80
10000098532
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9780131230095
Bindwijze
Paperback
Taal
Engels
Uitgeverij
Pearson Education (Us)
Jaar van uitgifte
2003
Aantal pagina's
480

Waar gaat het over?

For undergraduate and MBA courses in business-to-business marketing or industrial marketing.Business Market Management explores the process of understanding, creating and delivering value to targeted business markets and customers. It provides an analytical framework for assessing customer value and a set of processes for translating knowledge of value into actionable marketing strategies and programs. Subject matter and examples draw on the authors' extensive management practice and academic research. The Second Edition makes it easier to teach and use value-based marketing by providing more detailed descriptions and practical examples of customer value assessment and value proposition design.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Tweedehands Beetje gebruikt
26,50
Tweedehands Als nieuw
28,00
Tweedehands Als nieuw
34,15
Tweedehands Echt gebruikt
30,65
Tweedehands Als nieuw
21,50
25% korting
11,30 8,47
Tweedehands Beetje gebruikt
26,50
Tweedehands Als nieuw
28,00
Tweedehands Als nieuw
34,15
Tweedehands Echt gebruikt
30,65
Tweedehands Als nieuw
21,50
25% korting
11,30 8,47