• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Brugboek Marketing

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Meer lezen, minder betalen! 4 boeken voor de prijs van 3 – of 8 voor 6 enz.
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar
3+1 actie

12,50

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Brugboek Marketing
Brugboek Marketing
Beetje gebruikt
12,50
822601520
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789039520376
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
BIM Media BV
Jaar van uitgifte
2003
Aantal pagina's
744

Waar gaat het over?

"Brugboek Marketing" bespreekt de basisbeginselen van moderne marketing en staat onder meer stil bij een aantal recente ontwikkelingen en hun gevolgen voor marketing.Voorbeelden hiervan zijn de verschuiving van producten naar diensten,transacties naar relaties en concurrent naar "concullega",en uiteraard de opkomst van internet.Het Brugboek Marketing integreert deze ontwikkelingen met de theorie van de klassieke marketing.Dit betekent dat naast de klassieke marktinstrumenten (de vier P' s) ook veel ruimte is voor onderwerpen zoals het verstevigen van de band met de klant, het op de markt brengen van innovaties, het meetbaar maken van marketingprestaties en het gebruik van ICT in het contact met klanten.Bovendien wordt ruime aandacht geschonken aan dienstenmarketing, business-to-business marketing en internationale marketing. Het "Brugboek Marketing" is bovenal een inleidende titel. Het boek biedt op een zeer toegankelijke manier een breed inzicht in alle voor de moderne marketing relevante onderwerpen, waarbij ook expliciet wordt stilgestaan bij de relaties met andere bedrijfsfuncties. Inhoud: Voorwoord Belang van marketing -Waarom marketing? - De klant centraal Zaken doen in de 21ste eeuw - Wat verandert er? - De omgeving in beweging - Marketing in beweging Naar effectief marketingbeleid - Wat willen we? - Ondernemingsstrategie - Marketingstrategie Marktanalyse - Wat weten we? - Klantgedrag - Marktinformatie en marktonderzoek Instrumenten voor marketing - Wat kunnen we? - Instrument: product - Instrument: prijs - Instrument: communicatie - Instrument: distributie - Klantcontact via ICT Invulling marketingbeleid - Hoe doen we het? - Een hechte band met de klant - Steeds weer innoveren - Marketing is investeren - Meetbaar marketingbeleid Vormen van marketing - Welke bijzondere toepassingen kennen we? - Dienstenmarketing - Business-to-business marketing - Internationale marketing Noten Index
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Joris Leeman
Export planning
3+1 actie
11,04
Ruud Boer
Brand design
3+1 actie
11,90
Mary Coulter
Management
3+1 actie
15,85
Joris Leeman
Export planning
3+1 actie
11,04
Ruud Boer
Brand design
3+1 actie
11,90
Mary Coulter
Management
3+1 actie
15,85

Anderen bekeken ook

3+1 actie
9,70
3+1 actie
17,15
E. Huizingh, K.J. Alsem
Fundamenten van Marketing Opgaven
Geef me een seintje