• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Brugboek Marketing

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789039520376
Bindwijze
Hardcover , Overigen
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Academic Service
Jaar van uitgifte
2003
Aantal pagina’s
721

Waar gaat het over?

"Brugboek Marketing" bespreekt de basisbeginselen van moderne marketing en staat onder meer stil bij een aantal recente ontwikkelingen en hun gevolgen voor marketing.Voorbeelden hiervan zijn de verschuiving van producten naar diensten,transacties naar relaties en concurrent naar "concullega",en uiteraard de opkomst van internet.Het Brugboek Marketing integreert deze ontwikkelingen met de theorie van de klassieke marketing.Dit betekent dat naast de klassieke marktinstrumenten (de vier P' s) ook veel ruimte is voor onderwerpen zoals het verstevigen van de band met de klant, het op de markt brengen van innovaties, het meetbaar maken van marketingprestaties en het gebruik van ICT in het contact met klanten.Bovendien wordt ruime aandacht geschonken aan dienstenmarketing, business-to-business marketing en internationale marketing. Het "Brugboek Marketing" is bovenal een inleidende titel. Het boek biedt op een zeer toegankelijke manier een breed inzicht in alle voor de moderne marketing relevante onderwerpen, waarbij ook expliciet wordt stilgestaan bij de relaties met andere bedrijfsfuncties. Inhoud: Voorwoord Belang van marketing -Waarom marketing? - De klant centraal Zaken doen in de 21ste eeuw - Wat verandert er? - De omgeving in beweging - Marketing in beweging Naar effectief marketingbeleid - Wat willen we? - Ondernemingsstrategie - Marketingstrategie Marktanalyse - Wat weten we? - Klantgedrag - Marktinformatie en marktonderzoek Instrumenten voor marketing - Wat kunnen we? - Instrument: product - Instrument: prijs - Instrument: communicatie - Instrument: distributie - Klantcontact via ICT Invulling marketingbeleid - Hoe doen we het? - Een hechte band met de klant - Steeds weer innoveren - Marketing is investeren - Meetbaar marketingbeleid Vormen van marketing - Welke bijzondere toepassingen kennen we? - Dienstenmarketing - Business-to-business marketing - Internationale marketing Noten Index
Lees verder

Recensies

0 recensies
Paul Aertsen, Wanda Saabeel
Digitalisatie Management Handboek
nog 1 op voorraad
30,45
C.N.J. de Vey Mestdagh
Inleiding IT-Recht
nog 1 op voorraad
12,00
Mr. F.G.M.M. Alsters
Merkenrecht
nog 1 op voorraad
26,40
Tweedehands Als nieuw
6,85
Peter PSJ Mout
Finance & Risk
nog 1 op voorraad
40,04
Paul Aertsen, Wanda Saabeel
Digitalisatie Management Handboek
nog 1 op voorraad
30,45
C.N.J. de Vey Mestdagh
Inleiding IT-Recht
nog 1 op voorraad
12,00
Mr. F.G.M.M. Alsters
Merkenrecht
nog 1 op voorraad
26,40
Tweedehands Als nieuw
6,85
Peter PSJ Mout
Finance & Risk
nog 1 op voorraad
40,04

Anderen bekeken ook

Kees Benschop
Basisboek marketing
5,10
18,40
E. Huizingh, K.J. Alsem
Fundamenten van Marketing Opgaven
sorry, niet op voorraad