• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

BRAND DESIGN - HET VORMEN EN VORMGEVEN VAN MERKEN, 2E EDITIE

Het Vormen En Vormen En Vormgeven Van Merken
Auteur R. Boer
Maak tweedehands je eerste keus
3+1 actie

4,75

Hoe tweedehands wil je het hebben?
BRAND DESIGN - HET VORMEN EN VORMGEVEN VAN MERKEN, 2E EDITIE
BRAND DESIGN - HET VORMEN EN VORMGEVEN VAN MERKEN, 2E EDITIE
Beetje gebruikt
4,75
10000208186
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789043008716
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Auteur
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2004
Aantal pagina's
288

Waar gaat het over?

Dit is het eerste boek en naslagwerk dat de marketingtheorie koppelt aan de designpraktijk. Brand Design is ëhot´. Steeds meer mensen beseffen dat het vormen en vormgeven van de merk-identiteit met beleid moet gebeuren. Dit boek biedt daarvoor kennis en nieuwe inzichten. Het is geschreven voor iedereen die werkt met merken of daarvoor wordt opgeleid en geeft informatie over merken, een nieuw Brand Design-model en de Merk-Wijzer voor het helder vastleggen van de merk-identiteit. Aangevuld met een praktisch driestappenplan en veel praktijkvoorbeelden.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
3+1 actie
26,50
3+1 actie
28,00
50% korting
3+1 actie
35,95 17,97
Robert Rodriguez
Hunger of Memory
50% korting
3+1 actie
8,00 4,00
3+1 actie
22,55
Hanneke Vogels
Salestech
25% korting
3+1 actie
21,50 16,12
3+1 actie
26,50
3+1 actie
28,00
50% korting
3+1 actie
35,95 17,97
Robert Rodriguez
Hunger of Memory
50% korting
3+1 actie
8,00 4,00
3+1 actie
22,55
Hanneke Vogels
Salestech
25% korting
3+1 actie
21,50 16,12