• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Bouwen aan een sterk werkgeversmerk

De juiste medewerkers vinden en aan je binden in de bouw-, installatie- en vastgoedbranche
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Alleen nog tweedehands verkrijgbaar

26,55

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Bouwen aan een sterk werkgeversmerk
Bouwen aan een sterk werkgeversmerk
Beetje gebruikt
26,55
10000373142
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789082249125
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Inge Sijpkens en Sascha Murk
Jaar van uitgifte
2020
Aantal pagina's
300

Waar gaat het over?

De bouw-, installatie- en vastgoedbranche staat voor mooie uitdagingen de komende jaren. Er moet ontzettend veel verduurzaamd, gebouwd en onder- houden worden. Probleem is alleen wel: het tekort aan (technische) vakspecialisten in de branche is nijpend. Bovendien zijn er door andere bouwwijzen en technologische ontwikkelingen steeds meer nieuwe specialismen nodig en door vergrijzing is er veel vraag naar jong talent dat de branche niet altijd even goed weet te vinden. Bedrijven staan daarmee voor een enorme wervingsopgave én de opgave om de mensen die fantastisch werk leveren binnen te houden. Hoe doe je dat? Dit boek bevat een stappenplan voor het bouwen van een sterk werkgeversmerk, inclusief 42 voorbeelden uit de branche die je laten hoe andere organisaties het aanpakken. Laat je vooral inspireren door al deze praktische verhalen! Recensie Werf& "‘Bouwen aan een sterk werkgeversmerk’ is een boek dat eigenlijk vooral gericht is op de wereld van de bouw. Maar dit boek is zó dik, zó veelomvattend en zó boordevol (42!) aansprekende Nederlandse cases dat we het best willen bombarderen tot hét boek om te lezen de komende tijd. Dus ook als je niet in de genoemde sectoren actief bent. Al bijna 30 jaar werken auteurs Inge Sijpkens en Sascha Murk samen als marketeer en communicatie-adviseur in de bouw-, installatie- en vastgoedbranche. En het lijkt wel alsof ze alle kennis die ze in die tijd hebben opgedaan in het boek hebben weten te krijgen. Inclusief handig stappenplan." Over de auteurs Inge Sijpkens (1979) en Sascha Murk (1973) werken samen bijna 30 jaar als marketeer en communicatie- adviseur in de bouw-, installatie- en vastgoedbranche. Ze adviseren en ondersteunen bedrijven bij (her)positione- ringsvraagstukken, verandertrajecten en hun dagelijkse in- en externe communicatie. Eerder schreven Inge en Sascha samen het boek Online marketing in de bouw, waar in 2019 de 2de druk van verscheen. Online marketing in de bouw is onder andere officieel studieboek voor studenten van de opleiding Bouwkunde & Bouwtechnische Bedrijfs- kunde aan de Saxion Hogeschool.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Tweedehands Echt gebruikt
23,30
25% korting
10,00 7,50
Tweedehands Beetje gebruikt
26,50
Tweedehands Als nieuw
24,90
Koen Gonnissen
De bedrijfsatleet
Tweedehands Beetje gebruikt
7,50
Tweedehands Echt gebruikt
23,30
25% korting
10,00 7,50
Tweedehands Beetje gebruikt
26,50
Tweedehands Als nieuw
24,90
Koen Gonnissen
De bedrijfsatleet
Tweedehands Beetje gebruikt
7,50