• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Beoordeel dit / TED-boeken

Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie

10,20

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Beoordeel dit / TED-boeken
Beoordeel dit / TED-boeken
Beetje gebruikt
10,20
ISBN
9789462983564
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Amsterdam University Press
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
125

Waar gaat het over?

Eerste indrukken zijn alles. Zij bepalen of iets eruit springt, of we iets kopen en hoe we met iets omgaan. Dat geldt in het bijzonder voor design. Design is overal om ons heen en geeft vorm aan onze wereld op een manier die ons meestal ontgaat, tenzij je zelf een designer bent, zoals boekontwerper Chip Kidd. Hij weet maar al te goed hoe vaak en snel wij oordelen op basis van een eerste indruk. In dit boek behandelt hij de twee technieken die ontwerpers gebruiken om direct te communiceren: duidelijkheid en mysterie. Tevens legt hij uit wanneer, waarom en hoe deze technieken werken. Kidd laat je door zijn ogen kijken naar het goede, het slechte, het briljante en het absurde. Hij onthult de geheimen achter het design van kranten tot smartphones, van snoepwikkels tot logo's. Beoordeel dit is een liefdesverklaring van een designer aan 'zijn' New York, met oog voor verborgen schoonheid. Je kunt Kidds wijsheden bovendien aanwenden om zelf een betere indruk te maken op collega's of klanten.
Lees verder

Recensies

0 recensies
4=3 actie
nog 1 op voorraad
21,85
4=3 actie
23,70
4=3 actie
5,00
Bernd Polster
Az Design
4=3 actie
nog 1 op voorraad
13,40
4=3 actie
nog 1 op voorraad
21,85
4=3 actie
23,70
4=3 actie
5,00
Bernd Polster
Az Design
4=3 actie
nog 1 op voorraad
13,40

Anderen bekeken ook

Leo Blokhuis
Het plaatjesboek
4=3 actie
5,30
4=3 actie
11,50
S. James
Het Wc-Boek
4=3 actie
15,85
sorry, niet op voorraad
Lakshmi Bhaskaran
Design
sorry, niet op voorraad
A. Betsky
Design Nl
sorry, niet op voorraad