Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Bedrijfscommunicatie voor de manager

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 21 tot en met 29 juni 4=3 actie op alles.
4=3 actie
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789491743900
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Concept uitgeefgroep
Jaar van uitgifte
2017
Aantal pagina's
445

Waar gaat het over?

Bedrijfscommunicatie voor de manager is geschreven voor managers en bedrijfskundigen die te maken hebben met de communicatie van een organisatie. Maar ook de managers van communicatie zelf kunnen met dit boek vanwege de strategische benadering hun kennis en inzichten verruimen. De auteurs belichten uitvoerig wat en hoe communicatie kan bijdragen aan het functioneren van een organisatie.
Het vakgebied communicatie is ink in beweging. Dit boek plaatst deze ontwikkelingen in een strategisch perspectief: wat van al die ontwikkelingen hoort nu waar? Het boek bouwt voort op een bestaande en gewaardeerde body of knowledge maar verbindt die met alle hedendaagse ontwikkelingen op dit vakgebied. Zo zijn twee hoofdstukken toegevoegd: Merkenmanagement en Contentmanagement, die tezamen met de hoofdstukken Reputatiemanagement, Relatiemanagement en Issuemanagement een belangrijk fundament leggen voor de strategische benadering van communicatie in organisaties vanuit de dynamische wereld van vandaag de dag. Deze thema's verdienen ruime aandacht, omdat brede kennis hierover onmisbaar is voor een moderne, effectieve communicatiestrategie. Het boek leent zich hierdoor uitstekend als studieboek
bij opleidingen in (bedrijfs)communicatie en communicatiemanagement.
Het boek bestaat uit vier delen. In deel I beschrijven de auteurs de fundamenten van wat communicatie inhoudt: hoe is communicatie te herkennen en te hanteren? Deel II behandelt strategisch communicatiemanagement: vijf soorten management waarmee vanuit elke benadering die binnen een organisatie gekozen wordt, de communicatiefunctie is vorm te geven. In deel III komt de communicatie met verschillende stakeholders aan de orde waaronder het eigen personeel, de klant, de pers en inuencers, en de omgeving. In deel IV staan de beroepsmatige activiteiten van een communicatieprofessional centraal.
Managers en bedrijfskundigen hebben met deze editie het complete boek over bedrijfscommunicatie en communicatiemanagement in handen. Alle facetten van communicatie komen aan bod.
Cases uit de praktijk brengen de theorie tot leven en met vragen en opdrachten kan de lezer zijn begrip toetsen.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

70% korting
4=3 actie
1,42

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Bas Eenhoorn
Drie minuten...
4=3 actie
21,50
Jan de Geus
Waarom? Daarom!
4=3 actie
5,45
Noël Slangen
Praten met reuzen
4=3 actie
51,90
Chip Heath
De plakfactor
4=3 actie
10,45
4=3 actie
5,50
4=3 actie
5,50
Bas Eenhoorn
Drie minuten...
4=3 actie
21,50
Jan de Geus
Waarom? Daarom!
4=3 actie
5,45
Noël Slangen
Praten met reuzen
4=3 actie
51,90
Chip Heath
De plakfactor
4=3 actie
10,45
4=3 actie
5,50
4=3 actie
5,50

Anderen bekeken ook

70% korting
4=3 actie
2,79
4=3 actie
20,95
70% korting
4=3 actie
3,45
Paul Stamsnijder
Stakeholdermanagement
4=3 actie
26,00
J. van Swieten
The Art of News
70% korting
4=3 actie
2,07
4=3 actie
18,90
Geef me een seintje
F.J.H. Mertens, E.R. Muller, H.B. Winter
Toezicht
Geef me een seintje