Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Basisboek communicatie en verandering

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

36,85

Basisboek communicatie en verandering
Basisboek communicatie en verandering
Als nieuw
36,85
1091900063
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789053525364
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Koninklijke Boom Uitgevers
Jaar van uitgifte
1999
Aantal pagina’s
306

Waar gaat het over?

Het Basisboek Communicatie en Verandering gaat met name in op de rol van communicatie in het stimuleren van veranderingsprocessen. Veel sociale veranderingen komen voor een belangrijk deel via communicatie tot stand. Wie de samenleving gezonder, productiever of milieuvriendelijker wil maken, zal na moeten denken over de rol van communicatie. Daarbij kan communicatie opgevat worden als een instrument om bestaande innovaties of ideeën gemeengoed te maken. Maar communicatie kan ook gebruikt worden om tot betere innovaties of plannen te komen. Dit boek zal aan deze tweede, interactieve benadering ruime aandacht schenken. Aan de orde komt zowel de theorie over communicatie en verandering als de methodiek om verandering te bewerkstelligen (met een hoofdstuk over Internet) en de planning van communicatie.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Tweedehands Als nieuw
20,65
Tweedehands Als nieuw
15,95
Tweedehands Beetje gebruikt
10,15
Tweedehands Beetje gebruikt
44,55
Tweedehands Als nieuw
46,90
Tweedehands Als nieuw
18,00
Tweedehands Als nieuw
20,65
Tweedehands Als nieuw
15,95
Tweedehands Beetje gebruikt
10,15
Tweedehands Beetje gebruikt
44,55
Tweedehands Als nieuw
46,90
Tweedehands Als nieuw
18,00