Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Bankieren In 2020

De Impact Van Comsumentenvertrouwen En Technologische Ontwikkelingen
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
    (door werkzaamheden in ons magazijn tijdens Hemelvaart mogelijk lichte vertraging)
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789043016438
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2008
Aantal pagina's
219

Waar gaat het over?

Bankieren in 2020 1e druk is een boek van J. Goedee uitgegeven bij Pearson Benelux B.V.. ISBN 9789043016438 Bedrijven die erin slagen goed in te spelen op de wensen van klanten zullen de winnaars zijn in het bankenlandschap van 2020. Tevredenheid van klanten is een absolute voorwaarde voor succes op langere termijn. Want één ding is zeker: ook in 2020 zal de klant weer specifieke wensen hebben. Michel Tilmant – voorzitter Raad van Bestuur ING Groep N.V. Het speelveld voor financiële instellingen verandert in hoog tempo. Globalisering en techniek lijken daarbij de drijvende krachten. Maar welke rol speelt de consument daarin? Kunnen klanten in 2020 nog steeds voor hun bankzaken terecht bij een filiaal op loopafstand of gaat alles via de mobiele telefoon en internet? In dit boek wordt uitgebreid aandacht besteed aan het belang van consumentenvertrouwen en van technologische ontwikkelingen. Nick Jue – voorzitter directie ING Retail Nederland Als markten in hoog tempo veranderen, zijn diepgaand inzicht, lef en veranderkracht cruciaal in het doorontwikkelen van je marktpositie, je klantloyaliteit en je rentabiliteit. Dit boek staat bol van de inspiratie voor marketeers die willen winnen. Het geeft een diep inzicht in het snel veranderende consumentengedrag. Hans Hagenaars (Marketeer van het Jaar 2006) directeur Marketing ING, directielid ING Retail John Goedee en Will Reijnders zijn verbonden aan de TiasNimbas Business School van de Universiteit Tilburg. Diederick van Thiel is directeur Marketing Particulieren bij ING. Dit boek is tot stand gekomen in nauwe samenwerking tussen TiasNimbas Business School en ING Nederland. De royalty's van dit boek zullen ten goede komen aan Unicef.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
nog 1 op voorraad
11,90
nog 1 op voorraad
13,04
Reinout van der Heijden
Een goed pensioen
nog 1 op voorraad
15,04
nog 1 op voorraad
8,00
A. Szasz
De euro
Tweedehands Als nieuw
10,50
A. Szasz
De euro
Tweedehands Beetje gebruikt
10,50
nog 1 op voorraad
11,90
nog 1 op voorraad
13,04
Reinout van der Heijden
Een goed pensioen
nog 1 op voorraad
15,04
nog 1 op voorraad
8,00
A. Szasz
De euro
Tweedehands Als nieuw
10,50
A. Szasz
De euro
Tweedehands Beetje gebruikt
10,50

Anderen bekeken ook