• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Aan de slag met content marketing

Een praktisch boek waarmee de nieuwe generatie marketeers leert hoe content de band met de klant kan
Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789491560477
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Adformatie Groep
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina’s
190

Waar gaat het over?

'Aan de slag met contentmarketing' van Aart Lensink is in de eerste plaats bedoeld voor marketeers en communicatiemensen. In dit boek beantwoordt hij een aantal basisvragen op het voor velen relatief nieuwe terrein van contentmarketing. Aart Lensink is directeur en mede-oprichter van LVB Networks, een van de grootste contentmarketing-bureaus. Hij begon als journalist bij dagbladen en later bij publieks- en vaktijdschriften en als eindredacteur van tv-nieuwsprogramma's. Vanaf het begin van LVB Networks (1996) richt hij zich op redactionele communicatie voor merken en organisaties. Branded content, customer media en content marketing; op die gebieden helpt LVB Networks klanten. Naast zijn werk bij LVB Networks is hij actief als bestuurslid van Platform Content, de brancheorganisatie van bureaus die gespecialiseerd zijn in het produceren én distribueren van content.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

Jim Stolze
Uitverkocht!
4=3 actie
5,45
4=3 actie
10,40
4=3 actie
5,00
Jim Stolze
Uitverkocht!
4=3 actie
5,45
4=3 actie
10,40
4=3 actie
5,00