Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Wetboek voor bloggers Studie editie

de (on)geschreven regels voor bloggers, journalisten en content creators
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

20,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Wetboek voor bloggers Studie editie
Wetboek voor bloggers Studie editie
Beetje gebruikt
20,95
473901757
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789082329612
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Charlotte's Law
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
352

Waar gaat het over?

Wetboek voor Bloggers - studie editie is een boek voor studenten en professionals die meer willen weten over intellectueel eigendomsrecht of daarmee te maken krijgen in hun werk. Dit boek is geen traditioneel studieboek. Het is een zeer praktisch boek. De structuur gaat uit van de problemen die content creators in het dagelijks leven tegenkomen. Veel juridische onderwerpen worden besproken per probleem in plaats van per rechtsgebied. Het sluit daardoor beter aan bij de realiteit waarmee journalisten, content creators en studenten te maken hebben en is daarmee ook geschikt als naslagwerk voor de praktijk.Dit boek is gebaseerd op het populaire Wetboek voor Bloggers, maar verder aangevuld en uitgediept om het beter geschikt te maken voor het hoger onderwijs. Het is met name uitgebreid op de juridische onderdelen, waarbij ondermeer jurisprudentie en aansprekende voorbeelden zijn toegevoegd. Door de structuur en de onderwerpen van dit boek, is het een uitkomst voor alle opleidingen die te maken hebben met media- en communicatie en creativiteit, die hun studenten ook basiskennis over het recht voor de creatieve sector mee willen geven. Door de verwijzingen naar wetten en jurisprudentie is het boek ook zeer geschikt voor een vak of minor intellectuele eigendom binnen de HBO-Rechten studies. 19 hoofdstukken over bloggen, marketing en de regels die daaraan verbonden zijn. Nu met maar liefst 29 interviews waaronder AdFactor, Monica Geuze, Ronald Voorn MSc RM, Hans Prummel (De Naamafdeling), Monique van Loon (Culy.nl) en Cynthia Schultz (Miss Lipgloss).
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Recht

40% korting
9,50
nog 1 op voorraad
21,35
L. Terpstra
Publiek Geheim
nog 1 op voorraad
5,00
40% korting
9,50
nog 1 op voorraad
21,35
L. Terpstra
Publiek Geheim
nog 1 op voorraad
5,00

Anderen bekeken ook

Emilie Sobels
Babe, you got this.
5,00
Adriaan Hiele
Eenvoud Loont
40% korting
5,60
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Charlotte Meindersma
Wetboek voor webwinkels
sorry, niet op voorraad