• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Verhalen om niet te verdwalen

de reis van de merkorganisatie
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

7,30

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Verhalen om niet te verdwalen
Verhalen om niet te verdwalen
Als nieuw
7,30
ISBN
9789402600865
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Aerial Media Company B.V.
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
280

Waar gaat het over?

We leven in een overgerationaliseerde zakelijke wereld. Koning spreadsheet, KPI' s en het geloof in een maakbare wereld domineren. Wij belichten in dit Bookazine daarom de andere kant van de medaille, die van het onbewuste en irrationele. In twaalf aansprekende verhalen vertellen we hoe organisaties zich op een natuurlijke wijze kunnen transformeren tot bezielde merkorganisaties. De verhalen geven naar analogie van De reis van de held van Joseph Campbell inzicht in de reis, welke merkorganisaties maken in de huidige logaritmisch versnellende context. Een reis in de buitenwereld welke volgens Carl Jung onlosmakelijk verbonden is met de reis naar binnen, naar de ziel van de organisatie, naar de wereld van het onbewuste en de archetypen. Een verhalenbundel over groei en verdieping van merkorganisaties als levend organisme. Een verademing tegenover de veelal verstikkende mechanische benaderingswijze. Interviews met Arjan Erkel, Andi Lothian, Stephan van Slooten en Tjeu van den Berk. Verhalen over Transities binnen retail: De Roma in Antwerpen, Rabobank en de coöperatie, innovatie van citizenM, de vuurproef voor Volkswagen AG, Heineken & Design, de 9+ klantreis van Carglass, Jumbo's familiecultuur en marktprestaties en de bezieler van Het Oogziekenhuis.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Meer in Marketing

Rein Memelink, Onbekend
Statistiek voor marktonderzoek
Tweedehands Beetje gebruikt
25,40
Cor Hospes
Alle 13 goed
nog 1 op voorraad
4,75
Michiel van de Watering, Michiel van de Watering
Marketingkassa
nog 1 op voorraad
7,60
Co Bliekendaal, Ton van Vugt
Marketingorientatie
Tweedehands Echt gebruikt
5,40
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
Rein Memelink, Onbekend
Statistiek voor marktonderzoek
Tweedehands Beetje gebruikt
25,40
Cor Hospes
Alle 13 goed
nog 1 op voorraad
4,75
Michiel van de Watering, Michiel van de Watering
Marketingkassa
nog 1 op voorraad
7,60
Co Bliekendaal, Ton van Vugt
Marketingorientatie
Tweedehands Echt gebruikt
5,40
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75

Anderen bekeken ook

Claire Corbett
Vleugels
4,75
5,45
Beatrice Hitchman
Dubbelrol
4,75
Hein Zegers
Zooikoorts
sorry, niet op voorraad
Guus Pikkemaat
Jeanne D'Arc
sorry, niet op voorraad