Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Toekomstonderzoek

Basis voor actie
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
4=3 actie
nog 1 op voorraad

27,04

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Toekomstonderzoek
Toekomstonderzoek
Als nieuw
27,04
523401603
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789462365230
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Boom uitgevers Den Haag
Jaar van uitgifte
2015
Aantal pagina’s
166

Waar gaat het over?

TOEKOMSTONDERZOEKTrendwatching is een hot issue, er is zelfs sprake van een 'toekomstindustrie'. Maar in de huidige literatuur worden trends zelden vertaald naar strategie en innovatie. Dit boek voorziet in deze leemte. Er bestaat weliswaar geen blauwdruk voor het analyseren van de toekomst, maar het boek is het resultaat van een verkenning waarbij enerzijds valkuilen van toekomstvisies worden herkend en waarbij anderzijds de basis wordt gevormd voor het zelf uitvoeren van toekomstonderzoek. Het boek fungeert daarbij als hulpmiddel om beargumenteerde besluiten te nemen op basis van zogenoemde scenario-planning: op welke trends moet een manager letten om in het hier en nu de juiste stappen te kunnen zetten? Elk hoofdstuk sluit af met praktische vragen en opdrachten. Toekomstonderzoek is geschreven voor hbodocenten en -studenten binnen opleidingen als bedrijfskunde, commerciële economie, (internet) marketing, communicatie en e-business. Maar ook professionals en managers binnen deze vakgebieden, zoals toekomstverkenners, trendwatchers en strategen, kunnen met dit boek hun voordeel doen.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Peter Olsthoorn
De macht van Google
40% korting
4=3 actie
5,04
Peter Olsthoorn
De macht van Google
40% korting
4=3 actie
5,45
[{:name=>"Frank G. Bosman", :role=>"B01"}, {:name=>"Eric van den Berg", :role=>"B01"}]
Handboek kerk en social media
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,60
70% korting
4=3 actie
14,80
Annemarie van Essen
Maak je eigen apps
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
6,00
Esther Molenaar
Bloggen doe je zo!
4=3 actie
12,10
Peter Olsthoorn
De macht van Google
40% korting
4=3 actie
5,04
Peter Olsthoorn
De macht van Google
40% korting
4=3 actie
5,45
[{:name=>"Frank G. Bosman", :role=>"B01"}, {:name=>"Eric van den Berg", :role=>"B01"}]
Handboek kerk en social media
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,60
70% korting
4=3 actie
14,80
Annemarie van Essen
Maak je eigen apps
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
6,00
Esther Molenaar
Bloggen doe je zo!
4=3 actie
12,10

Anderen bekeken ook

Daniel Kahneman
Ons feilbare denken
4=3 actie
9,85
4=3 actie
14,90
Daniel Kahneman
Ons feilbare denken
4=3 actie
57,80
4=3 actie
32,55
4=3 actie
20,75
Glennon Doyle
Ongetemd leven
4=3 actie
9,85
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Max Wildschut, Pietenel Dijkstra
Gedrag en cultuur in organisaties
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad