Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

TIEN DOODZONDEN VAN MARKETING

Waarschuwingssignalen enoplossingen
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

6,85

Hoe tweedehands wil je het hebben?
TIEN DOODZONDEN VAN MARKETING
TIEN DOODZONDEN VAN MARKETING
Als nieuw
6,85
394201917
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789055944828
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Scriptum Books
Jaar van uitgifte
2006
Aantal pagina’s
151

Waar gaat het over?

De marketing zit tegenwoordig in het slop. Nieuwe producten mislukken in onrustbarend tempo, en de meeste reclamecampagnes brengen bij de consument niets bijzonders teweeg. Direct mail levert nauwelijks procent respons op. De meeste producten komen over als uitwisselbare verbruiksartikelen, in plaats van als sterke merken.
Geen wonder dat directies van ondernemingen de teugels van de marketingafdeling strakker gaan aanhalen. Ze willen een cijfermatige inschatting zien van het rendement op investeringen voor en na elke grote campagne. Zonder verantwoording over de te verwachten winst is, als in de kosten moet worden gesneden, het marketingbudget als eerste aan de beurt.
Waarom werkt marketing niet zoals het moet? Philip Kotler, auteur van een groot aantal marketingboeken, noemt de tien grootste gebreken van de huidige marketingpraktijk.
Kotler bespreekt elk van deze gebreken in een apart hoofdstuk. Hij begint met een lijst van signalen en symptomen die duidelijk maken of de onderneming een van deze kwalen over zichzelf afroept. Daarna noemt hij een aantal essenti verbeteringen om uw bedrijf beter te laten functioneren. Kotler noemt een reeks uitvoerbare maatregelen om de ontspoorde marketing weer op de rails te krijgen - maatregelen die hun effectiviteit al hebben bewezen. Het gaat hier niet om snelle noodreparaties, maar om langetermijnop-lossingen voor langetermijnproblemen.
De tien marketingdoodzonden behandelt cruciale onderwerpen die iedere marketeer moet beheersen. Dit boek is onmisbaar voor elke onderneming en iedere marketeer die betere producten en diensten wil leveren, betere marketingplannen wil opstellen en de relaties met de klanten wil verbeteren.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

Tweedehands Beetje gebruikt
4,95
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
40% korting
nog 1 op voorraad
39,75
Gerben Nijmeijer
NILS
40% korting
nog 1 op voorraad
18,90
Steven Poelmans
De breinbalans
nog 1 op voorraad
16,95
Kim Scott
Eerlijk werk
nog 1 op voorraad
15,90
Fons Trompenaars
Einde discussie
nog 1 op voorraad
19,40
Tweedehands Beetje gebruikt
4,95
Tim de Bondt, Erik Eikelboom
Financieel Memo 2020
40% korting
nog 1 op voorraad
39,75
Gerben Nijmeijer
NILS
40% korting
nog 1 op voorraad
18,90
Steven Poelmans
De breinbalans
nog 1 op voorraad
16,95
Kim Scott
Eerlijk werk
nog 1 op voorraad
15,90
Fons Trompenaars
Einde discussie
nog 1 op voorraad
19,40

Anderen bekeken ook

Patricia F. Wessels
Liefde is gezond
40% korting
5,00
David Kirkpatrick
Het facebook effect
40% korting
5,00
40% korting
4,20
M. Darrieussecq
Tom is dood
40% korting
3,90
Jeroen Boschma, Inez Groen
Ik ook van jullie!
40% korting
5,00
Werner Pieterse
Waar ik je zoek
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Andy Harris
Tasty days
sorry, niet op voorraad