• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Merkenmanagement

theorie en toepassing van het ontwikkelen, beheren en beschermen van merken en merkenportfolio's
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

5,10

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Merkenmanagement
Merkenmanagement
Als nieuw
5,10
ISBN
9789020732085
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2002
Aantal pagina’s
411

Waar gaat het over?

Merkenmanagement 2e druk is een boek van R. Riezebos uitgegeven bij Noordhoff Uitgevers B.V.. ISBN 9789020732085 In een globaliserende economie, waarin mediageweld schreeuwt om de aandacht van de consument, is een sterk merk van onschatbare waarde. We lijken verzeild geraakt in een postmoderne wereld waarin nieuwe wetten gelden. Waar vroeger een merk langzamerhand verbonden raakte met een product worden tegenwoordig producten via (nieuwe) merken aan de man gebracht. Merkenmanagement biedt inzicht in het belang van sterke merken. Vanuit managementperspectief wordt beschreven hoe merken (portfolio s) ontwikkeld, beschermd en beheerd kunnen worden. Het gehele veld wordt bestreken; vanaf de ontstaansgeschiedenis tot aan de waardebepaling van een merk. Het boek behandelt naast strategische elementen praktische zaken als merkbeschadiging, merkontwikkeling (reclame, verpakking) en juridische zaken. De docentenhandleiding bevat suggesties voor de docent en uitwerkingen van de vragen. Over de auteur Dr. Rik Riezebos is managing consultant van Brand Capital te Rotterdam, een adviesbureau voor strategisch merkenmanagement.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

D.B. Baarda, M.P.M. De Goede
Basisboek open interviewen
Tweedehands Als nieuw
8,10
J.H.M. Mol, W.A. 't Hart
Traject Theorieboek
Tweedehands Als nieuw
5,55
Tweedehands Als nieuw
6,10
R. Riezebos, B. Kist
Merkenmanagement
Tweedehands Als nieuw
5,10
Marc de Laet, Pol Toye
Marktonderzoek in rechte lijn
nog 1 op voorraad
30,45
nog 1 op voorraad
4,95
D.B. Baarda, M.P.M. De Goede
Basisboek open interviewen
Tweedehands Als nieuw
8,10
J.H.M. Mol, W.A. 't Hart
Traject Theorieboek
Tweedehands Als nieuw
5,55
Tweedehands Als nieuw
6,10
R. Riezebos, B. Kist
Merkenmanagement
Tweedehands Als nieuw
5,10
Marc de Laet, Pol Toye
Marktonderzoek in rechte lijn
nog 1 op voorraad
30,45
nog 1 op voorraad
4,95

Anderen bekeken ook

J.M.G. Floor, W.F. van Raaij
Marketingcommunicatiestrategie
25,55
Gordon Thomas
Dodelyk parfum
4,60
Jeroen Kemperman, Liedewij Trampe
De merkrolmethode
4,75
Fay Sweet, Wilma Hoving
Ruimte
4,80
Len Deighton
Woestynvos
3,90
6,50
Peter van Gestel
Slapen En Schooieren
5,75
5,45
sorry, niet op voorraad
Ruyslinck, Ward, Cascio, Monica Lo
De speeltuin
sorry, niet op voorraad