Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Handboek marketing en communicatie voor scholen

De eerste indruk is bepalend
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
    (door werkzaamheden in ons magazijn tijdens Hemelvaart mogelijk lichte vertraging)
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789065086129
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
EDG Thuiswinkel (Uitgeverij)
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina's
84

Waar gaat het over?

Het Handboek marketing en communicatie voor scholen gaat in op het belang van een goede profilering voor scholen en de rol die externe en interne communicatie hierbij kan spelen. Ook bespreken de auteurs de verschillende mogelijkheden en instrumenten die scholen hierbij ter beschikking staan. In het boek vindt u voorbeelden en praktische tips waar de school vandaag nog mee aan de slag kan.

De publicatie is een praktisch handboek voor managers en onderwijsgevenden die zich bezig houden met de profilering van de school. Het geeft handvatten om ervoor te zorgen dat de communicatie met leerlingen, ouders en de omgeving van de school goed verloopt.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Anderen bekeken ook

Mark van der Werf
Meester Mark vraagt door
40% korting
9.999,00 2,40
10,50
70% korting
9.999,00 1,63
Mark van der Werf
Meester Mark draait door
5,00
Julliëtte Vermaas
Communicatie Met Ouders
40% korting
9.999,00 5,52
Geef me een seintje
J. Jeronimoon, Hedwig Van Impe
Leraren doen het niet voor het geld
Geef me een seintje