• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Handboek Digitale Marketing & Comm. 2E

Tweede, volledig herziene editie
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
30% korting
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789059404502
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Duuren Media, Van
Jaar van uitgifte
2010
Aantal pagina’s
306

Waar gaat het over?

De huidige economie is er eentje van ervaren, beleven en het benaderen van de eigen persoon-lijke leefstijl. Deze zogeheten ervaringseconomie vraagt om geheel eigentijdse technieken voor marketing en communicatie. Digitale media spelen daarbij een belangrijke rol. Alles kan qua creatieve vormgeving, inhoud en verspreiding. De vergaande technologische ontwikkelingen bij marketing en communicatie veroorzaken een stortvloed aan nieuwe begrippen, buzzwords en hypes. Als niet-ingewijde vliegen indrukwekkende termen als brandgagement, pre- en sms- of rss-marketing, productactivating en -branding, crowdsourcing, dynamic in store media, narrowcasting, marketing on demand, cloud computing mediashifts, twitter, ambient en near field communication je om de oren. Wat betekent dat eigenlijk allemaal precies en wat heb je er in de praktijk aan? En moet ik mij als marketeer of communicatieman nu gaan bezighouden met beamvertising, serious gaming, blogvertising, mobiele media en e-learning? En voldoen de pre- en afterservice op en de usability van mijn bedrijfswebsite eigenlijk wel aan de verwachtingen van de klant?
De antwoorden op al deze vragen vindt u in het Handboek Digitale Marketing en Communicatie: toepassing in de ervaringseconomie. Dit boek legt alle begrippen en gebezigde definities uit. Tevens worden de huidige status en (komende) trends van de nieuwe digitale technologieën voor marketing en communicatie uitvoerig besproken. Sprekende voorbeelden laten zien hoe het in de dagelijkse praktijk in zijn werk gaat. En de vele lesopdrachten stimuleren om zelf eens lekker en leerzaam in de materie van de nieuwe vormen van digitale marketing en communicatie te duiken.

Natuurlijk is de techniek alleen niet zaligmakend. Er wordt ruimschoots stilgestaan bij de doelgroep zelf, uw klanten, relaties of andere populatie. Hoe bij hen de contactvonk te laten overslaan, hen te interesseren, inspireren en over te halen tot aankoop of het opnemen van de informatieve boodschap? Hoe werkt dat in de individuele wereld van ervaren, beleven en smaak-maken? Een groot aantal praktijkvoorbeelden toont hoe ervaren reclamemakers en communicatiemensen dat voor elkaar kregen.

Handboek Digitale Marketing en Communicatie: toepassing in de ervaringseconomie is geschikt voor managers, marketing- en communicatiemedewerkers en het onderwijs. U kunt het boek als geheel lezen, maar ook de afzonderlijke hoofdstukken bekijken en als naslagwerk gebruiken.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Reclame

nog 1 op voorraad
14,00
nog 1 op voorraad
13,05
Hanneke van Dijk
Zapklare Brokken
Tweedehands Als nieuw
10,85
Hanneke van Dijk
Zapklare Brokken
Tweedehands Beetje gebruikt
9,00
nog 1 op voorraad
5,50
Sanne Knitel
Conceptdenken
Tweedehands Echt gebruikt
7,95
nog 1 op voorraad
14,00
nog 1 op voorraad
13,05
Hanneke van Dijk
Zapklare Brokken
Tweedehands Als nieuw
10,85
Hanneke van Dijk
Zapklare Brokken
Tweedehands Beetje gebruikt
9,00
nog 1 op voorraad
5,50
Sanne Knitel
Conceptdenken
Tweedehands Echt gebruikt
7,95

Anderen bekeken ook

A. van der E.A. Heijden
Denkende schrijvers
6,00
H. Hummel
Projectwijzer
sorry, niet op voorraad
Manfred te Grotenhuis, Anneke Matthijssen
Basiscursus SPSS versie 20-21
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Harumi Kurihara
Japans Koken
sorry, niet op voorraad
Indira Reynaert, Daphne Dijkerman
Basisboek crossmedia concepting
sorry, niet op voorraad
Thije Adams
Kunst
sorry, niet op voorraad