• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Etnomarketing

het vertrouwen van de nieuwe consument
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

21,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Etnomarketing
Etnomarketing
Als nieuw
21,00
ISBN
9789463370196
Bindwijze
Hardcover
Taal
Overig
Uitgeverij
Pelckmans
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
136

Waar gaat het over?

In 2016 heeft 1 op de 5 consumenten een migratieachtergrond. Deze evolutie is niet onbelangrijk en mag niet genegeerd worden. In de volksmond spreken we over superdiversiteit in onze maatschappij maar wat wil dit juist zeggen voor bedrijven? We realiseren ons nu niet wat de nieuwe consument kan betekenen voor het voortbestaan van bedrijven en organisaties. Vele bedrijven en organisaties zijn nog blind voor de opportuniteiten die de nieuwe consumenten bieden. Het is een koopkrachtige doelgroep die niet onderschat mag worden. Bedrijven moeten nadenken over hun voortbestaan en zich relevant maken voor de huidige maatschappij. De nieuwe consument aan zich binden verzekert zo hun toekomst. Ontdek de leefwereld van de nieuwe consumenten, wat ze kunnen betekenen voor jouw bedrijf en hoe je ze kan bereiken. Met dit boek richt de auteur zich tot bedrijfsleiders, academici en politici die de langetermijnstrategie uittekenen voor hun organisatie. Tot de marketeers die deze maatschappij mee vorm willen geven. Tot de nieuwsgierigen die durven dromen van een betere wereld.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

13,25
50% korting
5,00
Philip O'Connor
Love Actually
5,50
Dado van Peteghem, Jo Caudron
Digital transformation
7,85
50% korting
P. Witteman
JONGSTE KIND
sorry, niet op voorraad
Sara Vercauteren
Geen commentaar
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad