• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Commerciële calculaties 2 / Vast Boek / Noordhoff

Deze titel is een uitgave van onze partner Noordhoff.
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • De Stapelweken zijn begonnen! (van 11 t/m 24 augustus)
Stapelweken
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789001877279
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2017
Aantal pagina's
320

Waar gaat het over?

Bij het opstellen van zowel strategische als operationele marketingplannen moet een marketeer zijn beslissingen bedrijfseconomisch kunnen onderbouwen. Commerciële calculaties 2 reikt je hiervoor het model van het strategische marketingplanningsproces aan, een handzame leidraad voor calculaties op marketingmanagementniveau.

Waarom kiezen voor Commerciële calculaties 2?
*Leert je marketingplannen bedrijfseconomisch te onderbouwen;
*reikt een overzichtelijk model aan;
*bevat veel oefenopgaven en vraagstukken.

Commerciële calculaties 2 biedt je duidelijke handvatten in de vorm van het model van het strategische marketingplanningsproces. Voor jou als (beginnende) marketeer is het immers van belang welke berekeningen in welke fase van het marketingplan een rol spelen. Het schema van dit proces komt aan het begin van elk hoofdstuk terug en er wordt steeds duidelijk aangegeven in welke fase de calculaties thuishoren. Alle hoofdstukken worden afgesloten met extra vraagstukken over de calculaties die in het betreffende hoofdstuk behandeld zijn. Het laatste hoofdstuk van het boek bevat geïntegreerde vraagstukken waarmee alle stof wordt herhaald. Commerciële calculaties 2 is ook beschikbaar als e-book.

Wat is nieuw in de zesde editie van Commerciële calculaties 2?
De zesde editie van Commerciële calculaties 2 heeft een meer modelmatige aanpak dan voorgaande edities. Daarnaast bevat deze nieuwe druk berekeningen op het gebied van online marketing. Ook is er een nieuw hoofdstuk toegevoegd over het uitvoeren van een pitch en de daarbij behorende beslissingscalculaties. Er is bovendien rekening gehouden met de meest actuele NIMA-B exameneisen.

Online ondersteuning
Met de code in je nieuwe studieboek heb je twee jaar lang gratis toegang tot het online materiaal bij het boek. Je vindt hier oefenvragen, casussen, modellen en geprogrammeerde modelberekeningen. De toegangscode in het boek is persoonsgebonden en eenmalig te gebruiken.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

50% korting
Stapelweken
5,45 2,72
Stapelweken
8,95
Karl Van Hoey
Impact in actie
Stapelweken
20,04
D&B Eventmarketing
LIVE!
Stapelweken
36,50
50% korting
Stapelweken
34,40 17,20
50% korting
Stapelweken
5,45 2,72
Stapelweken
8,95
Karl Van Hoey
Impact in actie
Stapelweken
20,04
D&B Eventmarketing
LIVE!
Stapelweken
36,50
50% korting
Stapelweken
34,40 17,20

Anderen bekeken ook

Stapelweken
8,30
Stapelweken
15,00
Monique Bekker
Groepsdynamica
Stapelweken
30,85
Stapelweken
13,15
Stapelweken
15,95
David Stephenson
Big data ontrafeld
Stapelweken
11,70
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Martin van der Sluis
Commerciële calculaties 1
Geef me een seintje