• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

12 Merken, 13 ongelukken

Maak tweedehands je eerste keus
  • Tot en met 29 september 4=3 op alles
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
4=3 actie

14,95

Hoe tweedehands wil je het hebben?
12 Merken, 13 ongelukken
12 Merken, 13 ongelukken
Als nieuw
14,95
ISBN
9789001805814
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Noordhoff
Jaar van uitgifte
2010
Aantal pagina’s
100

Waar gaat het over?

Vaak hebben we het niet door. Maar merken beïnvloeden ons dagelijkse koop- en consumptiegedrag. Merken roepen (onbewust) associaties op bij consumenten. Een merk is dan ook veel meer dan alleen een naam van een product of dienst. Wie een sterk merk weet te bouwen en dat goed weet te onderhouden kan dan ook veel geld verdienen. In de praktijk gaat dat echter lang niet altijd goed. Zelfs bij grote merken. En daar kan iedere marketeer van leren.

Waar in marketingboeken meestal succesverhalen aan bod komen, nemen de auteurs van 12 merken, 13 ongelukken juist enkele 'merkwaardige' missers onder de loep. Deze worden ingeleid door een theoretisch kader over marketing en de speciale posities die merkmanagement (branding) en communicatie daarin innemen. Op de bijbehorende website zijn filmpjes te vinden over de betreffende merken en bedrijven, die ingezet kunnen worden tijdens colleges. 12 Merken, 13 Ongelukken is prima te gebruiken in de hoofdfase van commerciële opleidingen of bij minoren over merkenmanagement/branding.

Alsem en Klein Koerkamp laten in dit boek zien hoe belangrijk en ook hoe kwetsbaar merken zijn. Het kost kapitalen om ze te bouwen - en nog grotere kapitalen om ze te herbouwen na een ongelukje. 12 merken, 13 ongelukken is dan ook een must read voor iedere marketeer die met zijn ambitieuze vingertjes aan zijn merk wil gaan zitten'. Eugène Roorda, Nederlands' bekendste reclameman en tevens schrijver en columnist.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

4=3 actie
nog 1 op voorraad
10,00
4=3 actie
6,95
Patrick Petersen
Handboek.social
4=3 actie
nog 1 op voorraad
17,00
4=3 actie
5,45
4=3 actie
9,40
4=3 actie
nog 1 op voorraad
10,00
4=3 actie
6,95
Patrick Petersen
Handboek.social
4=3 actie
nog 1 op voorraad
17,00
4=3 actie
5,45
4=3 actie
9,40

Anderen bekeken ook

4=3 actie
9,00
4=3 actie
7,20
4=3 actie
16,30
P. de Boer, M.P. Brouwers
Thema's in management accounting RUG
sorry, niet op voorraad
John Marsden
Kille Dageraad
sorry, niet op voorraad
Miranda Richmond Mouillot
Vijftig jaar zwijgen
sorry, niet op voorraad
J. Marsden
De Avond Valt
sorry, niet op voorraad