Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Waarom stenen winkels winnen

En webwinkels verliezen
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 21 tot en met 29 juni 4=3 actie op alles.
4=3 actie

8,50

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Waarom stenen winkels winnen
Waarom stenen winkels winnen
Als nieuw
8,50
510801351
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789090313740
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pumbo.nl
Jaar van uitgifte
2018
Aantal pagina's
194

Waar gaat het over?

Waarom Stenen Winkels Winnen? Dat is logisch, toch? Dit boek beschrijft waarom. Met de waarheid over de winkelleegstand. Is deze wel zo hoog? Met de waarheid over het percentage dat online besteed wordt. Gaat het eigenlijk wel om grote bedragen? Met de waarheid over de toekomst van webwinkels. Is deze wel zo zonnig? Met de waarheid over online supermarkt Picnic. Kan deze ooit winst maken? Met de waarheid over gratis parkeren. Levert dat nu echt extra winkelomzet op? Met de waarheid over warenhuizen. Zijn dat de toekomstige winstmakers?

Maar ook met de waarheid over de Markthal. Is deze nu wel of juist niet een groot succes? En de waarheid over beleving en blurring. Hebben deze begrippen betekenis? Ook met de waarheid over de toekomst van de retail. Blijft deze grotendeels fysiek? Én met de waarheid over wat je moet doen om van je winkel een winnaar te maken. Draait het uiteindelijk niet gewoon om service en ondernemerschap?

Hans van Tellingen heeft zijn eigen, eigenzinnige, tegendraadse, maar uiterst goed onderbouwde visie op de retail aan het papier toevertrouwd. Prikkelend. Onderhoudend. Én lekker leesbaar. Altijd gefundeerd. Feitelijk. En betrouwbaar. Want wat eerst tegendraads leek, blijkt in de praktijk gewoon uit te komen.

Hans van Tellingen is directeur van Strabo bv. Dé specialist in winkelcentrumonderzoek en -advies. Waarom Stenen Winkels Winnen (komt uit op 27 november 2018) is het langverwachte vervolg op het zeer succesvolle #WatNouEindeVanWinkels (juni 2016). Waarom Stenen Winkels Winnen wordt ondersteund door de bijdragen van maar liefst 18 mede-auteurs.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Eric Rassin
Legal psychology
4=3 actie
18,80
S. van Duijnhoven
Wij noemen het rozen
40% korting
4=3 actie
7,30
R. Blijdenstijn
Tastbare Tijd
4=3 actie
7,50
R. Blijdenstijn
Tastbare Tijd
4=3 actie
7,50
E. Frijters
Tussenland
4=3 actie
16,85
70% korting
4=3 actie
9,90
Eric Rassin
Legal psychology
4=3 actie
18,80
S. van Duijnhoven
Wij noemen het rozen
40% korting
4=3 actie
7,30
R. Blijdenstijn
Tastbare Tijd
4=3 actie
7,50
R. Blijdenstijn
Tastbare Tijd
4=3 actie
7,50
E. Frijters
Tussenland
4=3 actie
16,85
70% korting
4=3 actie
9,90

Anderen bekeken ook

4=3 actie
7,20
Jelle Reumer
De mierenmens
4=3 actie
6,45
4=3 actie
4,75
4=3 actie
12,00
[{:name=>"B. van der Steen"
Kritiek
Geef me een seintje
L. de Graaf
Kralencreaties
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Robert Matthews, Matthews, Robert
Waarom Kleven Spinnen Niet Aan Hun Web?
Geef me een seintje
Lucrèce Mattens, L. Mattens
Kralen Magie
Geef me een seintje
Geef me een seintje