Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Me The Media

Verleden, Heden En Toekomst Van De Derde Mediarevolutie
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
    (door werkzaamheden in ons magazijn tijdens Hemelvaart mogelijk lichte vertraging)
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789075414219
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Sogeti Nederland B.V.
Jaar van uitgifte
2008
Aantal pagina's
236

Waar gaat het over?

De vorige eeuw stond in het teken van grote, opzichtige veranderingen als de auto, de trein, het vliegtuig, de radio, de tv, de telefoon en de computer. Vervolgens drongen de digitale ontwikkelingen overal door: op financiële markten, in elke vorm van communicatie, in de commercie, in de zorg, in de politiek, en ga zo maar door. De mediafunctie van ICT kwam centraal te staan. De volgende stap is dat ICT onderhuids gaat. Letterlijk, door de versmelting met nanotechnologie, biotechnologie en intelligentie. Al die zaken zijn namelijk te coderen, te modelleren en te koppelen.
Via het web, de mobiele telefoon, GPS en computerspellen komen we gaandeweg terecht in een nieuwe virtu-realiteit, die doordringt tot in de haarvaten van ons doen en laten. Second Life, World of Warcraft, Google Earth, Microsoft Photosynth – samen met sociale netwerken zijn deze de voorlopers van een geïntegreerd virtu-reëel ‘metaversum’, waar wens en werkelijkheid door elkaar lopen. Om ons te plezieren, om onze ervaring te verrijken en om het leven te vergemakkelijken. Dat verandert ons op slag in ‘hyperego’s’: door de hyperlinks van internet worden we ‘hypertargets’ in een ‘hypercompetitieve’ webeconomie.
Dat geldt voor individuen, maar ook voor dingen, voor merken en voor organisaties. De digitale personalisering en socialisering is nog maar net begonnen. In deze eenentwintigste eeuw zullen we allemaal verweven raken in ons eigen web: via hardware, software, en via de biochemie, die we voor het gemak ‘wetware’ noemen. Op die manier wordt het leven één groot testlaboratorium voor de verdere ontwikkeling van de mensheid.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
nog 1 op voorraad
10,60
Gunther Verheyen
Scrum wegwijzer
nog 1 op voorraad
8,65
E. Dekker
RUP op Maat
nog 1 op voorraad
7,15
nog 1 op voorraad
14,45
40% korting
15,85 9,51
nog 1 op voorraad
10,60
Gunther Verheyen
Scrum wegwijzer
nog 1 op voorraad
8,65
E. Dekker
RUP op Maat
nog 1 op voorraad
7,15
nog 1 op voorraad
14,45
40% korting
15,85 9,51

Anderen bekeken ook

70% korting
9.999,00 1,42
Richard Branson
De branson-way
40% korting
9.999,00 5,10
Margaret Moore
Stupid white men
40% korting
9.999,00 3,27
Marshall Goldsmith
Mojo
40% korting
9.999,00 3,60
Sarah Kuttner
Stuk
70% korting
9.999,00 1,68
Peter van Straaten
Peters politiek
4,75
70% korting
9.999,00 1,60
40% korting
9.999,00 4,95
P. Mars, T. van der Veldt
Kunst Van Succesvol Ondernemen
Geef me een seintje
Jaap Bloem
Het App-effect
Geef me een seintje
J.R. MacNeill
Het menselijk web
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Prasske, B. Prasske
Onversluierd
Geef me een seintje