• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketing voor de zorg

een praktische handleiding: het marketingconcept als hulpmiddel voor strategieontwikkeling
Auteur F. Oyen
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

38,85

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Marketing voor de zorg
Marketing voor de zorg
Als nieuw
38,85
1083800442
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789035230521
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Auteur
Uitgeverij
LNRS Data Services B.V
Jaar van uitgifte
2009
Aantal pagina's
200

Waar gaat het over?

In deze tweede, grondig herziene druk van 'Marketing voor de zorg' maken de auteurs duidelijk waarom het marketingconcept binnen de gezondheidszorg past. Ze gaan in op het ontstaan van de visie op marketing, en belichten ook de huidige visie. Daarbij bepalen zij de plaats van marketing binnen het strategisch proces en beschrijven zij een model voor strategieontwikkeling.

'Marketing voorde zorg' is een praktische handleiding voor alle instellingen binnen de gezondheidszorg die het belangrijk vinden om nieuw beleid te ontwikkelen op grond van een visie. Het boek reikt hulpmiddelen aan voor het ontwikkelen van een marketingstrategie, zoals werkbladen en schema's. De heldere stijl en de praktische handreikingen die aangeboden worden, maken van 'Marketing voor de zorg' een zeer geschikt hulpmiddel bij het ontwikkelen van een marketingconcept binnen de eigen instelling.

Het werkbladen zijn via http://service.elseviergezondheidszorg.nl te downloaden.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
50% korting
10,40 5,20
Tweedehands Echt gebruikt
4,75
25% korting
21,20 15,90
50% korting
32,65 16,32
Tweedehands Als nieuw
38,85
50% korting
10,40 5,20
Tweedehands Echt gebruikt
4,75
25% korting
21,20 15,90
50% korting
32,65 16,32
Tweedehands Als nieuw
38,85