Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Inleiding tot de marketing Werkboek

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
70% korting
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789020726046
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Noordhoff Uitgevers B.V.
Jaar van uitgifte
2000
Aantal pagina’s
277

Waar gaat het over?

Inleiding tot de marketing is een all-round inleiding in de marketing en onmisbaar voor iedereen met een functie waarin klantgericht commercieel handelen de dagelijkse praktijk is. Dankzij een uitgekiende onderwerpkeuze is dit boek compleet en toch beknopt. De door de student voorheen fragmentarisch opgebouwde kennis wordt tot een logisch geheel samengesmeed. Na een verkenning van het vakgebied komen marktsegmentatie, marktonderzoek en koopgedrag aan bod. De marketingmix wordt breed op alle aspecten van de organisatie en het dagelijks leven toegepast. Het boek sluit af met een handleiding om een doeltreffend marketingplan te ontwikkelen. Dankzij de toegankelijke schrijfstijl van de auteur Verhage biedt deze methode een zeer aansprekende verpakking van de onderliggende theorie. In combinatie met het werkboek is Inleiding tot de marketing een methode die zelfwerkzaamheid mogelijk maakt dankzij overzichten, tekst- en multiple-choicevragen. Daarnaast biedt het werkboek beslissingsgerichte, korte cases en marketingpraktijkgevallen die onder begeleiding van de docent in groepen kunnen worden uitgewerkt. De docentenhandleiding geeft richtlijnen en uitwerkingen voor het behandelen van de stof in groepsverband. Achter in het werkboek staat een uitvoerige begrippenlijst. Zo kunnen het boek en het werkboek na bestudering als naslagwerk blijven dienen. Over de auteur Prof. dr. Bronis Verhage is hoogleraar aan de Georgia State University in Atlanta, USA. Als toonaangevend auteur op het gebied van de marketing heeft hij vele publicaties op zijn naam staan.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
40% korting
nog 1 op voorraad
5,45
Tweedehands Echt gebruikt
6,50
Tweedehands Beetje gebruikt
6,95
nog 1 op voorraad
23,00
nog 1 op voorraad
12,00
40% korting
nog 1 op voorraad
5,45
Tweedehands Echt gebruikt
6,50
Tweedehands Beetje gebruikt
6,95
nog 1 op voorraad
23,00
nog 1 op voorraad
12,00

Anderen bekeken ook

sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad