• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Generatie Z - En de vierde industriële revolutie

Ken ze en begrijp ze, voordat ze je leven gaan veranderen
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

15,10

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Generatie Z - En de vierde industriële revolutie
Generatie Z - En de vierde industriële revolutie
Beetje gebruikt
15,10
ISBN
9789461562166
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Bertram + de Leeuw Uitgevers BV
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
232

Waar gaat het over?

TIK, TIK, TIK, TIK... verlies geen tijd!Voor je het weet is het zover. Ben je er klaar voor? Je kunt nu alles vooraf bezien en dat is beter dan 'achteraf bekeken'. Generatie Z is nu aan het opgroeien en vanaf 2025 zal ze de maatschappij overnemen. Hoe denken deze jongeren over de wereld? Over politiek en (af)leren? Over de Vierde Industriële Revolutie? Jos Ahlers en René Boender beschrijven in dit spraakmakende en uiterst leesbare boek de opkomst van deze onstuitbare netwerkgeneratie. Op basis van uitgebreid onderzoek wagen zij zich aan een serie voorspellingen over het gedrag van deze jonge digitale generatie. Een generatie die altijd en overal online is. Voor wie sociale media geen ontdekking zijn, maar noodzaak. Wat zijn hiervan de consequenties op maatschappelijk gebied? Dit boek is onmisbaar voor iedereen die Generatie Z wil leren kennen. Motiveren lukt niet meer, maar inspireren des te meer. Op naar een leukere wereld! René C.W. Boender (1958) geeft ruim vijftien jaar keynotes over de hele wereld, o.a. over Generatie Z. Op uitnodiging adviseert hij als brain agent grote internationals, CEO's maar ook universiteiten en geeft hij energieke gastcolleges. In maart 2011 publiceerde hij 'Great to Cool; Braincandies met een bite'! Over de 3"12" E wet, het nieuwe ROI en zakendoen op weg naar Business Happiness. In 2013 volgde de bestseller 'Cool is Hot; Ambitieuze Braincandies met een missie!', waarin de volgende stap naar zakelijk geluk en doortastend leiderschap wordt gemaakt. Samen met Jos Ahlers schreef hij Generatie Z, de 'eye-opener'. Dr. Jos Ahlers (1963) begon zijn carrière aan de Universiteit van Amsterdam. Na zijn promotie tot doctor in de psychologie maakte hij de overstap naar het bedrijfsleven. In zijn loopbaan als strateeg adviseerde hij talloze bedrijven en instellingen op het gebied van positionering en communicatie. Inmiddels werkt hij als zelfstandig adviseur en houdt hij zich bezig met 'Collaborative Communities'. Ook geeft hij keynotes over o.a. Generatie Z. Over 'Generatie Z':'Babyboomers opgelet! De generatie Z komt eraan! Die gaat zorgen voor grote aardverschuivingen en een heuse culturele clash.' * De Gooi en Eemlander. 'Inspirerend en uitermate leesbaar.' * Noordhollands Dagblad.'In deze pageturner word je snel bijgepraat door de visionairs Boender en Ahlers. En ook nog in heldere taal. Wat wil je nog meer? Wie nu afhaakt, haakt nooit meer aan.' * J. Tebbe, communicatie specialist.
Lees verder

Recensies

0 recensies
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
Tweedehands Als nieuw
5,45
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
Tweedehands Als nieuw
5,45

Anderen bekeken ook

23,80
19,75
René C.W. Boender, René C.W. Boender
Cool is hot
30% korting
5,00
11,90
John Micklethwait
De vierde revolutie
5,45
Rosa Surachno
Generatie EI
5,60
Aart C. Bontekoning
Het generatieraadsel
13,40
Thijs Launspach
Werken met millennials
11,30
Aart Bontekoning
Ygenwijs
5,85
Rene C.W. Boender
Gen Z
sorry, niet op voorraad