Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Conceptdenken

Van slapend naar levend : basis-praktijk-tools
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
4=3 actie

7,50

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Conceptdenken
Conceptdenken
Beetje gebruikt
7,50
841401403
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789063693206
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
BIS Publishers
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina’s
298

Waar gaat het over?

In onze mediamaatschappij worden we overladen met informatie, entertainment, reclame en marketingboodschappen. Organisaties en merken die overeind willen blijven in deze mediastorm, kunnen niet zonder sterke concepten. Conceptdenken is een onmisbare vaardigheid geworden van reclamemakers, ontwerpers en communicatieprofessionals.Dit boek is het eerste Nederlandse boek dat aan de hand van een twintigtal Nederlandse cases de theorie en praktijk van conceptdenken en conceptontwikkeling in kaart brengt. Het kijkt in het bijzonder naar merken in de creatieve industrie, bijvoorbeeld op het gebied van entertainment, film, food, mode, kunst, cultuur en media.De creatieve industrie is vaak trendzettend voor andere sectoren. Dat maakt Conceptdenken interessant voor iedereen die voor zijn merk of organisatie opzoek is naar een sterk en onderscheidend concept.Het boek is geschreven door twee vakdocenten aan de Fontys Academy For Creative Industries in Tilburg en richt zich op professionals en studenten op het gebied van communicatie, media en entertainment, vrijetijdsmanagement,design en lifestyle.Het unieke van Conceptdenken is dat het de lezer op een laagdrempelige, inspirerende en activerende manier meeneemt in de wereld van concepten en het bedenken hiervan. Het daagt de lezer uit om zelf aan de slag te gaan met het ontwikkelen van concepten aan de hand van de door de auteurs ontwikkeldemethode en de gereedschapskist van technieken die in het boek is opgenomen.* Basisboek conceptontwikkeling met theorie, cases en tools* Geschreven voor studenten communicatie, lifestyle, media entertainment en design* Daagt de lezer uit zelf aan de slag te gaan met conceptontwikkeling
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Reclame

4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,00
4=3 actie
13,00
4=3 actie
26,70
Erik Saelens
Gebrandmerkt
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
18,80
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
13,05
4=3 actie
nog 1 op voorraad
17,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
16,00
4=3 actie
13,00
4=3 actie
26,70
Erik Saelens
Gebrandmerkt
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
18,80
40% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
13,05
4=3 actie
nog 1 op voorraad
17,00

Anderen bekeken ook

4=3 actie
9,60
Jan Rijkenberg
Concepting
4=3 actie
10,35
4=3 actie
6,20
4=3 actie
33,45
Willem Koetsenruijter
Beeldtaal
4=3 actie
28,75
70% korting
4=3 actie
30,95
Gaby Crucq-Toffolo
Accountable conceptdenken
sorry, niet op voorraad
J.J.A. Hamers, C.A. Schwarz, D.F.M.M. Zaman
Handboek stichting en vereniging
sorry, niet op voorraad