• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Conceptdenken

van slapend nasr levend
Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie

9,30

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Conceptdenken
Conceptdenken
Echt gebruikt
9,30
ISBN
9789063693206
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
BIS Publishers BV
Jaar van uitgifte
2013
Aantal pagina’s
256

Waar gaat het over?

In onze mediamaatschappij worden we overladen met informatie, entertainment, reclame en marketingboodschappen. Organisaties en merken die overeind willen blijven in deze mediastorm, kunnen niet zonder sterke concepten. Conceptdenken is een onmisbare vaardigheid geworden van reclamemakers, ontwerpers en communicatieprofessionals.Dit boek is het eerste Nederlandse boek dat aan de hand van een twintigtal Nederlandse cases de theorie en praktijk van conceptdenken en conceptontwikkeling in kaart brengt. Het kijkt in het bijzonder naar merken in de creatieve industrie, bijvoorbeeld op het gebied van entertainment, film, food, mode, kunst, cultuur en media.De creatieve industrie is vaak trendzettend voor andere sectoren. Dat maakt Conceptdenken interessant voor iedereen die voor zijn merk of organisatie opzoek is naar een sterk en onderscheidend concept.Het boek is geschreven door twee vakdocenten aan de Fontys Academy For Creative Industries in Tilburg en richt zich op professionals en studenten op het gebied van communicatie, media en entertainment, vrijetijdsmanagement,design en lifestyle.Het unieke van Conceptdenken is dat het de lezer op een laagdrempelige, inspirerende en activerende manier meeneemt in de wereld van concepten en het bedenken hiervan. Het daagt de lezer uit om zelf aan de slag te gaan met het ontwikkelen van concepten aan de hand van de door de auteurs ontwikkeldemethode en de gereedschapskist van technieken die in het boek is opgenomen.* Basisboek conceptontwikkeling met theorie, cases en tools* Geschreven voor studenten communicatie, lifestyle, media entertainment en design* Daagt de lezer uit zelf aan de slag te gaan met conceptontwikkeling
Lees verder

Recensies

0 recensies

Meer in Reclame

Hanneke van Dijk
Zapklare Brokken
4=3 actie
9,00
Sanne Knitel
Conceptdenken
4=3 actie
9,30
30% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,45
4=3 actie
nog 1 op voorraad
14,00
Marcel Beerthuizen
Show me the money
4=3 actie
nog 1 op voorraad
12,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
13,05
Hanneke van Dijk
Zapklare Brokken
4=3 actie
9,00
Sanne Knitel
Conceptdenken
4=3 actie
9,30
30% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
5,45
4=3 actie
nog 1 op voorraad
14,00
Marcel Beerthuizen
Show me the money
4=3 actie
nog 1 op voorraad
12,95
4=3 actie
nog 1 op voorraad
13,05

Anderen bekeken ook

4=3 actie
7,50
4=3 actie
7,60
Jan Rijkenberg
Concepting
4=3 actie
12,50
Willem Koetsenruijter
Beeldtaal
4=3 actie
23,50
4=3 actie
39,95
4=3 actie
30,95
Gaby Crucq-Toffolo
Accountable conceptdenken
sorry, niet op voorraad
J.J.A. Hamers, C.A. Schwarz, D.F.M.M. Zaman
Handboek stichting en vereniging
sorry, niet op voorraad