• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Als disney de baas was in uw ziekenhuis

9 1/2 dingen die u anders zou doen
Auteur Fred Lee
Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie

5,80

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Als disney de baas was in uw ziekenhuis
Als disney de baas was in uw ziekenhuis
Beetje gebruikt
5,80
ISBN
9789035230538
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Auteur
Uitgeverij
LNRS Data Services B.V
Jaar van uitgifte
2009
Aantal pagina’s
223

Waar gaat het over?

'Dit meesterwerk van de door verpleegkundigen (moeder én echtgenote) omringde Fred Lee, stelt daadwerkelijk de perceptie en beleving van de patiënt centraal.
Uiterst leerzaam voor dokters die zelf nooit patiënt zijn geweest.' - Prof.dr. Armand Girbes, hoofd afdeling IC volwassenen en voorzitter divisie IV VUmc.

klantgerichtheid en service

'Lee's aanpak leert ons dat goed gastheerschap niet zomaar een slim trucje is, maar een houding waardoor we ons veel meer betrokken voelen bij de kern van ons werk. 
Daar kan ons ziekenhuis alleen maar voordeel van hebben.' - Jaap van den Heuvel, voorzitter raad van bestuur Reinier de Graaf Groep

verbeteren van de patiëntenzorg

'Tevredenheid van patiënten hangt naast de kwaliteit van de medische zorg af van de manier waarop de zorg wordt aangeboden.
Gastvrijheid en aandacht zijn daarbij kernbegrippen.
Fred Lee zet dit op inspirerende wijze neer.
Dit boek is daarmee een belangrijke stap in het verbeteren van onze klantgerichtheid.' - Marjanne Sint, voorzitter raad van bestuur Isala klinieken

'Een heerlijk boek waarin het echt gaat om de patiënt.
Iedereen die in de zorg werkt, zal genieten van de herkenbare voorbeelden en anekdotes.
Fred Lee weet op boeiende wijze verband te leggen tussen compassie voor de patiënt, excellente organisaties en het verkrijgen van loyale patiënten.' - Tjitske Binkhorst, manager Patiënt-op-1, Kwaliteitsinstituut voor de gezondheidszorg CBO

hoge servicekwaliteit

'Het zoveelste boek over patiëntvriendelijkheid?
Het zoveelste boek over respectvolle bejegening? Integendeel!
Fred Lee biedt concrete, vernieuwende en inspirerende handvatten om hoffelijkheid in elke vezel van een ziekenhuis te verankeren.
Een must als je goede zorgverlening een warm hart toedraagt.' - Klaas Soesbeek, senior adviseur kwaliteit, Groene Hart Ziekenhuis

Lees verder

Recensies

0 recensies
4=3 actie
nog 1 op voorraad
17,70
25% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
21,50
4=3 actie
4,95
D. Timmers-Huigens
Ervaringsordening
4=3 actie
nog 1 op voorraad
58,60
4=3 actie
nog 1 op voorraad
17,70
25% korting
4=3 actie
nog 1 op voorraad
21,50
4=3 actie
4,95
D. Timmers-Huigens
Ervaringsordening
4=3 actie
nog 1 op voorraad
58,60

Anderen bekeken ook

4=3 actie
10,70
4=3 actie
12,00
Lynn Berger
Zorg
4=3 actie
13,40
4=3 actie
15,10
4=3 actie
9,85
Stef Vanlee
112 verhalen
4=3 actie
14,65
4=3 actie
34,10
20% korting
4=3 actie
5,45