• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

De media-explosie

trends en issues in massacommunicatie
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789039526415
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Academic Service
Jaar van uitgifte
2011
Aantal pagina’s
430

Waar gaat het over?

In ons dagelijks leven vindt een voortdurende confrontatie met massamedia plaats. We hebben te maken met een steeds groeiende verscheidenheid aan media-uitingen. Naast de traditionele media zoals radio en televisie, zorgen ook de media uit het digitale tijdperk voor een aanhoudende stroom van boodschappen. Alle reden om te spreken van een media-explosie. Dit boek gaat over de menselijke omgang met die media-explosie. Daarbij staan niet de technologie en de informatiekunde centraal, maar de werking van massacommunicatie in het informatietijdperk. Hoe ontwikkelt het denken over massacommunicatie zich? Welke trends en issues komen in de media naar voren? Wat zijn de belangrijkste trends in de massacommunicatie en hoe ontwikkelen de media zich als interactief communicatiemiddel? Hoe gaan journalisten en woordvoerders om met politieke en economische issues? En hoe grijpt al die media-publiciteit in ons alledaagse bestaan in? Dergelijke vragen lopen als een rode draad door De media-explosie, dat zich inmiddels volop heeft bewezen als standaardwerk over massacommunicatie. Dit handboek is bestemd voor de beroepspraktijk en het hoger onderwijs. Het is vlot geschreven met duidelijke voorbeelden uit de praktijk. De auteur biedt verschillende perspectieven, waardoor hij de lezer stimuleert zelf een mening te vormen. Deze vierde herziene druk is geheel geactualiseerd.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Peter de Ruiter, Pepijn Hendriks
Blad voor de mond
nog 1 op voorraad
5,00
Kees van Wijk, David Huijzer
De Media Explosie
nog 1 op voorraad
4,75
Ard Heuvelman, Bob Fennis
Mediapsychologie
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
Wim Aalbers, Wim Aalbers
Verkoopkunst
nog 1 op voorraad
4,75
nog 1 op voorraad
15,04
Ard Heuvelman, Bob Fennis
Mediapsychologie
Tweedehands Als nieuw
5,45
Peter de Ruiter, Pepijn Hendriks
Blad voor de mond
nog 1 op voorraad
5,00
Kees van Wijk, David Huijzer
De Media Explosie
nog 1 op voorraad
4,75
Ard Heuvelman, Bob Fennis
Mediapsychologie
Tweedehands Beetje gebruikt
4,75
Wim Aalbers, Wim Aalbers
Verkoopkunst
nog 1 op voorraad
4,75
nog 1 op voorraad
15,04
Ard Heuvelman, Bob Fennis
Mediapsychologie
Tweedehands Als nieuw
5,45