Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Brand design

'het standaardwerk voor het bouwen van merken'
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

28,70

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Brand design
Brand design
Beetje gebruikt
28,70
760301532
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789043039598
Bindwijze
Hardcover
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux
Jaar van uitgifte
2022

Waar gaat het over?

Met de introductie van dit boek in 2002 heeft Ruud Boer het begrip Brand Design in Nederland op de kaart gezet bij marketingopleidingen en -professionals. Zijn Brand Design-model heeft inmiddels ruim 30.000 marketeers geholpen bij het vormen en vormgeven van merken.

Deze zevende editie is weer helemaal actueel met bondige theorie, veel praktijkvoorbeelden van fysieke en digitale merkuitingen, overzichtelijke modellen en makkelijk leesbare tekst. Nieuw zijn de twintig Mini-Cases waarin Register Marketeers je een kijkje achter de schermen geven.

Het boek wordt geleverd met een toegangscode voor MyLab: een online leeromgeving met ondersteunend studie- en lesmateriaal voor zowel studenten als docenten. Je vindt hier onder andere het volledige boek in digitale vorm (eText), een begrippentrainer, oefeningen, modellen, cases en handige checklists.

‘Het standaardwerk voor het bouwen van merken.’ Harry van Delft – Associate Professor Agrifood Marketing at HAS University

‘Fantastisch dat we een autoriteit hebben die ons zo treffend en praktisch toelicht hoe strategische marketingprincipes kunnen worden verbeeld.’ Luuk Ros – Hoofdredacteur Marketingfacts

‘Interessant voor iedere marketeer.’ MarketingTribune

Ruud Boer RM

Ruud Boer is Register Marketeer (RM) en was als marketeer verantwoordelijk voor de mooie merken Bols, Red Band, Venco, Reebok, LU en Liga. Sinds 1998 is hij directeur en partner van de Bataafsche Teeken Maatschappij. Met dit Rotterdamse Brand Design-bureau helpt hij b2b- en b2c-merken om te groeien vanuit merkstrategie en vormgeving. Hij is bestuurslid van de NIMA Brand Design Community, geeft les bij de Beeckestijn Business School, verzorgt workshops en geeft lezingen in binnen- en buitenland.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Tatiana de Rosnay, Tatiana Rosnay (de)
A l'encre russe
Tweedehands Beetje gebruikt
15,85
Tweedehands Als nieuw
14,60
Orhan Pamuk
The black book
50% korting
13,04 6,52
Malik
Curare
Tweedehands Echt gebruikt
9,10
Tony Hillerman
Finding Moon
Tweedehands Echt gebruikt
16,24
Cyril H. Rogers, Frances Tidball
Grasparkieten en hun verzorging
Tweedehands Beetje gebruikt
11,80
Tatiana de Rosnay, Tatiana Rosnay (de)
A l'encre russe
Tweedehands Beetje gebruikt
15,85
Tweedehands Als nieuw
14,60
Orhan Pamuk
The black book
50% korting
13,04 6,52
Malik
Curare
Tweedehands Echt gebruikt
9,10
Tony Hillerman
Finding Moon
Tweedehands Echt gebruikt
16,24
Cyril H. Rogers, Frances Tidball
Grasparkieten en hun verzorging
Tweedehands Beetje gebruikt
11,80