• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

TRUE Brands

Branding in een nieuwe wereld
Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789000348152
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Spectrum
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
288

Waar gaat het over?

TRUE Brands; de succesmerken van de toekomst! Hoe pas ik TRUE Branding toe om mijn bedrijf tot een succes te maken? De nieuwe generatie consumenten doorziet marketeers. Ze zijn sociaal bewogen, veeleisend en kunnen door middel van social media merken maken en breken. Daar staat tegenover dan onze maatschappij nieuwe merken nodig heeft. Verantwoordelijke marketing kan positieve verandering tot stand brengen in een wereld waar de leefbaarheid onder druk staat. Op dit spannende snijvlak staan TRUE Brands. De basis van TRUE Branding is Transparency, Responsibility, Unique en Empathy. Dit is een geheel nieuw concept en staat voor loyaliteit aan je eigen merk. Denk aan Dove, Triodos bank, Toms (schoenen), Tony Chocolonely of Patagonia. Een echt TRUE Brand neemt verantwoordelijkheid, die aansluit op de missie en resoneert bij de doelgroep. Doorstaat uw merk de toets van TRUE-ness en zal het de komende generaties aanspreken? Mark van de Grift is merk- en marketingspecialist en eigenaar van Drbrand.nl. Hij werkte onder andere voor en met Red Bull, Deloitte, Philips, Samsung, ING en Triodos bank en diverse reclamebureaus. Mark is Master of Marketing Strategy en auteur van het boek Het merk ik, waarvan er meer dan 25.000 exemplaren zijn verkocht.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

Jos Burgers
Eén fan per dag
4=3 actie
6,50
Koen Jordaans
Social shift
25% korting
4=3 actie
13,45
4=3 actie
14,95
Dan Ariely
Motivatie
4=3 actie
13,40
4=3 actie
15,90
4=3 actie
25,75
4=3 actie
10,70
Frederick Reichheld
De ultieme vraag 2.0
sorry, niet op voorraad
Tom van den Bergh
Beyond brands
sorry, niet op voorraad