• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Reputatiemanagement

Hoe succesvolle ondernemingen bouwen aan sterke reputaties
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • De bezorging kan wat langer duren door de feestweken.

16,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Reputatiemanagement
Reputatiemanagement
Als nieuw
16,90
333801672
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789043009119
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2004
Aantal pagina's
232

Waar gaat het over?

Waarom reputaties belangrijk zijn: het bewijs in keiharde cijfers. Bedrijven met sterke reputaties zijn beter in staat klanten, investeerders en bekwaam personeel aan te trekken. Ze overleven crises die voor andere bedrijven het einde zouden betekenen. Reputatiemanagement laat zien hoe u de reputatie van uw bedrijf kwantitatief kunt meten, de waarde van de reputatie voor het bedrijf kunt vaststellen en hoe u deze op de korte en de lange termijn systematisch kunt verbeteren. Eerst leert u hoe u uw reputatie kunt vergelijken met die van uw belangrijkste rivalen. Vervolgens ontdekt u dat de bedrijven die als winnaars uit internationale peilingen van reputaties naar voren komen, ook in andere opzichten goed presteren. Ze doen dat door een reeks kernprincipes te formuleren met behulp waarvan ze zich zichtbaar maken en onderscheiden op een consistente, transparante en authentieke manier. Ten slotte leert u hoe u initiatieven kunt nemen die een authentieke dialoog met alle stakeholders mogelijk maken en zo het 'reputatiekapitaal' opbouwen dat u nodig hebt om te slagen ' en om te floreren. Charles J. Fombrun is emeritus-hoogleraar Management aan de Stern School of Business van de New York University en algemeen directeur van het Reputattion Institute, een particuliere instelling die onderzoek doet naar bedrijfsreputaties. Cees B.M. van Riel is hoogleraar Corporate Communications aan de Rotterdam School of Management van de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Hij is schreef talrijke artikelen over bedrijfsidentiteit en branding en is auteur van onder meer het boek Identiteit en imago.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Management

Tweedehands Als nieuw
10,50
Tweedehands Beetje gebruikt
4,95
Tweedehands Beetje gebruikt
33,85
25% korting
17,40 13,05
25% korting
13,10 9,82
Tweedehands Als nieuw
Tweedehands Als nieuw
10,50
Tweedehands Beetje gebruikt
4,95
Tweedehands Beetje gebruikt
33,85
25% korting
17,40 13,05
25% korting
13,10 9,82
Tweedehands Als nieuw