Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Kloteklanten

De klant als noodzakelijk kwaad? : het geheel vernieuwde, nog steeds fascinerende onderzoek naar klantentrends, klantgericht ondernemen en omgang met klanten in nederland
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Van 22 februari tot en met 9 maart 4=3 actie
4=3 actie
nog 1 op voorraad

5,60

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Kloteklanten
Kloteklanten
Als nieuw
5,60
1025200779
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789013068054
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Wolters Kluwer Nederland B.V.
Jaar van uitgifte
2010
Aantal pagina’s
255

Waar gaat het over?

"
Het nieuwe, fascinerende onderzoek naar klantentrends, klantgericht ondernemen en omgang met klanten in Nederland.                                                                                                                                                     Met Kloteklanten 2.0 heeft Egbert Jan van Bel een vervolg geschreven op zijn bestseller uit 2007. ‘Bedrijven beginnen mede door de crisis eindelijk te beseffen dat zij de klant echt centraal moeten stellen’, zegt hij. ‘De goede wil blijft niet meer beperkt tot de communicatieafdeling. Er is sprake van een kentering.

De veranderingen vinden niet van de een op de andere dag plaats, maar Van Bel ziet positieve signalen. Giganten als KPN en ING hebben in persberichten duidelijk gemaakt dat zij de klant centraal willen stellen, zegt Van Bel. ‘Dat ze daar nu pas mee komen, wil ik ze niet verwijten. Ik vind het juist moedig. De goede wil blijft niet beperkt tot de communicatieafdelingen. Ik zie afdelingen binnen organisaties steeds beter samenwerken, zodat de klantgerichtheid ook door marketeers en IT’ers gedragen wordt.’ Van Bel heeft voor Kloteklanten 2.0 nieuw onderzoek verricht onder duizenden consumenten en tientallen bedrijven. Hij heeft de structuur losgelaten en andere auteurs aangezocht om hun gedachten over klantvriendelijkheid te laten gaan, zoals Steven de Jong, auteur van De lastige burger. ‘De nieuwe versie is daarmee ‘beschouwelijker’ van aard geworden. In de eerste versie hebben we de checklists ook al gemeden, maar Kloteklanten 2.0 biedt meer stof tot nadenken. De nieuwe versie is meer een grabbelton. Je kunt het boek zappend lezen. Bovendien is het ook nog eens vijftig pagina’s dikker, en dat voor dezelfde prijs.’ Over klantvriendelijk gesproken… "
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Egbert Jan van Bel, Egbert Jan van Bel
Kloteklanten
40% korting
4=3 actie
4,75

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

70% korting
4=3 actie
5,45
4=3 actie
nog 1 op voorraad
41,90
Jochen Roef, Jozefien de Feyter
Mensen raken = klanten maken
4=3 actie
nog 1 op voorraad
23,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
21,80
70% korting
4=3 actie
5,45
4=3 actie
nog 1 op voorraad
41,90
Jochen Roef, Jozefien de Feyter
Mensen raken = klanten maken
4=3 actie
nog 1 op voorraad
23,00
4=3 actie
nog 1 op voorraad
21,80

Anderen bekeken ook

4=3 actie
5,00
Jos Burgers
Eén fan per dag
4=3 actie
7,45
Thijs Launspach
Fokking druk
4=3 actie
26,50
4=3 actie
11,70
P. Ruijs
Dutch Magic
4=3 actie
7,30
4=3 actie
9,40
Egbert Jan van Bel
Kloteklanten
4=3 actie
10,00
Georgie Dom
Succesvol kopen
40% korting
4=3 actie
5,65
geen, Steenbeek A.
Hart Selling
sorry, niet op voorraad