• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Kloteklanten

De klant als noodzakelijk kwaad? : het geheel vernieuwde, nog steeds fascinerende onderzoek naar klantentrends, klantgericht ondernemen en omgang met klanten in nederland
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

4,75

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Kloteklanten
Kloteklanten
Beetje gebruikt
4,75
523701558
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789013068054
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Wolters Kluwer Nederland B.V.
Jaar van uitgifte
2010
Aantal pagina's
255

Waar gaat het over?

"
Het nieuwe, fascinerende onderzoek naar klantentrends, klantgericht ondernemen en omgang met klanten in Nederland.                                                                                                                                                     Met Kloteklanten 2.0 heeft Egbert Jan van Bel een vervolg geschreven op zijn bestseller uit 2007. ‘Bedrijven beginnen mede door de crisis eindelijk te beseffen dat zij de klant echt centraal moeten stellen’, zegt hij. ‘De goede wil blijft niet meer beperkt tot de communicatieafdeling. Er is sprake van een kentering.

De veranderingen vinden niet van de een op de andere dag plaats, maar Van Bel ziet positieve signalen. Giganten als KPN en ING hebben in persberichten duidelijk gemaakt dat zij de klant centraal willen stellen, zegt Van Bel. ‘Dat ze daar nu pas mee komen, wil ik ze niet verwijten. Ik vind het juist moedig. De goede wil blijft niet beperkt tot de communicatieafdelingen. Ik zie afdelingen binnen organisaties steeds beter samenwerken, zodat de klantgerichtheid ook door marketeers en IT’ers gedragen wordt.’ Van Bel heeft voor Kloteklanten 2.0 nieuw onderzoek verricht onder duizenden consumenten en tientallen bedrijven. Hij heeft de structuur losgelaten en andere auteurs aangezocht om hun gedachten over klantvriendelijkheid te laten gaan, zoals Steven de Jong, auteur van De lastige burger. ‘De nieuwe versie is daarmee ‘beschouwelijker’ van aard geworden. In de eerste versie hebben we de checklists ook al gemeden, maar Kloteklanten 2.0 biedt meer stof tot nadenken. De nieuwe versie is meer een grabbelton. Je kunt het boek zappend lezen. Bovendien is het ook nog eens vijftig pagina’s dikker, en dat voor dezelfde prijs.’ Over klantvriendelijk gesproken… "
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Egbert Jan van Bel
Kloteklanten
10,00
Egbert Jan van Bel, Egbert Jan van Bel
Kloteklanten
25% korting
3,56

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

50% korting
5,45 2,72
Tweedehands Als nieuw
16,85
Hugo Gruijters
Sportmarketing
Tweedehands Echt gebruikt
28,85
Hugo Gruijters
Sportmarketing
Tweedehands Beetje gebruikt
33,80
Tweedehands Beetje gebruikt
10,25
50% korting
5,45 2,72
Tweedehands Als nieuw
16,85
Hugo Gruijters
Sportmarketing
Tweedehands Echt gebruikt
28,85
Hugo Gruijters
Sportmarketing
Tweedehands Beetje gebruikt
33,80
Tweedehands Beetje gebruikt
10,25

Anderen bekeken ook

25% korting
2,92
P. Ruijs
Dutch Magic
25% korting
7,61
A. Steenbeek
Hart Selling
25% korting
3,75
Egbert Jan van Bel
Kloteklanten
10,00
Thijs Launspach
Fokking druk
15,65
Jos Burgers
Eén fan per dag
Geef me een seintje
Georgie Dom
Succesvol kopen
Geef me een seintje