• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Kloteklanten

de klant als noodzakelijk kwaad
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789491560187
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Boom uitgevers Amsterdam
Jaar van uitgifte
2012

Waar gaat het over?

''Met dit boek stel ik mijzelf ten doel u de ingrediënten aan te reiken zelf een visie te ontwikkelen voor de commerciële strategie voor uw onderneming. Kloteklanten gaat over de relatie tussen bedrijven en hun klanten. Wat gaat er goed en wat gaat er goed fout? En wat doet u daar dan vervolgens mee...'' Egbert Jan van Bel De eerste versie van Kloteklanten werd een regelrechte bestseller. Veel ondernemingen hebben inmiddels het thema klantgericht ondernemen op de agenda gezet. Twee jaar na dato is er weer veel gebeurd en is het tijd voor een geheel nieuwe versie, met nieuw onderzoek, nieuwe inzichten, trends en visies. Uw klant verandert de wereld, verandert u mee? Egbert Jan van Bel, bekend en bekroond marketingauteur en -adviseur, sprak over de onderzoeksresultaten met vele ondernemers, managers en hun klanten. Hij voegde zijn visie toe en ontleedde de onderzoeksresultaten en vertaalde dit naar een concreet boek met een pakkende observatie en adviezen waar u direct mee aan de slag kunt. U krijgt honderden meningen, ervaringen en aanvaringen van klanten voorgeschoteld. U krijgt een bloemlezing uit de duizenden reacties van consumenten zoals u en ik, en over managers zoals u en ik... Sommige rampzalig of dramatisch, vaak hilarisch, maar altijd zeer leerzaam! Kortom, Kloteklanten is een must voor iedere ondernemer en manager die zijn klant respecteert. Grootschalig klantonderzoek Laat u niet misleiden door de titel, het boek heeft als basis een grootschalig onderzoek dat op continue basis al weer meerdere jaren wordt gehouden onder tienduizenden consumenten in Nederland: wanneer vindt u een onderneming oké? En wanneer niet? Simpel gezegd, waarom doet iemand zaken met u? Waarom blijft een klant klant bij u en waarom niet? De grote verrassing is dat een oplossing dichterbij ligt dan u denkt.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Egbert Jan van Bel, Egbert Jan van Bel
Kloteklanten
4,75
Egbert Jan van Bel
Kloteklanten
sorry, niet op voorraad

Recensies

0 recensies

Meer in Marketing

Tweedehands Als nieuw
7,00
30% korting
nog 1 op voorraad
5,45
30% korting
5,00
Christiaan Slierendrecht
Word eens volwassen
nog 1 op voorraad
16,90
Jaap van der Grinten
Positioneren
nog 1 op voorraad
24,40
Tweedehands Als nieuw
7,00
30% korting
nog 1 op voorraad
5,45
30% korting
5,00
Christiaan Slierendrecht
Word eens volwassen
nog 1 op voorraad
16,90
Jaap van der Grinten
Positioneren
nog 1 op voorraad
24,40

Anderen bekeken ook

Thiemo van Rossum
Blauwe Bananen
8,45
11,35
Robbie Kellman Baxter
Het membership-model
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Peter S'Jongers
Trots!
sorry, niet op voorraad
Ben Kuiken
De pretfactor
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad