• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Hondenbrokken

ofwel, waar worden klanten echt gelukkig van?
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden

5,00

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Hondenbrokken
Hondenbrokken
Als nieuw
5,00
ISBN
9789089650191
Bindwijze
Hardcover
Taal
Overig
Uitgeverij
Duuren Media, Van
Jaar van uitgifte
2009
Aantal pagina’s
121

Waar gaat het over?

Iedereen vindt het belangrijk om klantgericht te zijn. Maar wat houdt klantgerichtheid precies in? Wat vraagt het van medewerkers? En is klantgerichtheid hetzelfde als klantvriendelijkheid? Tim, de eigenaar van een dierenspeciaalzaak, gaat in deze managementroman samen met zijn medewerkers op zoek naar het antwoord op de vraag waar klanten nu écht gelukkig van worden. Hij ontdekt dat klanten eigenlijk maar één ding willen: goed geholpen worden. Dat klinkt eenvoudiger dan het is, want klanten goed helpen blijkt veel te omvatten. Maar wie het onder de knie krijgt, wordt daarvoor rijkelijk beloond met trouwe klanten, die door mond-tot-mondreclame ook nog eens zorgen voor nieuwe klanten. Hondenbrokken is een aanstekelijk verhaal voor iedereen die zijn klantgerichtheid − intern of extern − wil verbeteren. Het boek biedt op een speelse manier verhelderende inzichten en handige tips voor de dagelijkse praktijk in zowel profit- als non-profitorganisaties.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Anderen bekeken ook

Jos Burgers, J. Burgers
Klanten zijn eigenlijk net mensen
4,75
Jos Burgers
Eén fan per dag
7,85
Tannetje Koning, N.v.t.
Voer voor carnivoren
12,10
Jos Burgers
Gek op gaten
5,40
Jos Burgers
De wet van snuf
9,50
20,00
11,30