• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Thinking in new boxes

een nieuw paradigma voor creativiteit
Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789082033731
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Lannoo Campus
Jaar van uitgifte
2014
Aantal pagina’s
320

Waar gaat het over?

Out of the box denken is niet genoeg Wanneer je je organisatie wilt laten groeien, dan is verdergaan op de ingeslagen weg niet de juiste strategie. In een tijd van steeds snellere verandering is het essentieel om voortdurend een stap voor te blijven. Out of the box denken is niet genoeg. Je zult in nieuwe boxes moeten gaan denken. De internationale bestseller Thinking in new boxes werpt een nieuw licht op creativiteit, gevat in vijf basisprincipes: daag gangbare perspectieven uit, onderzoek wat mogelijk is, bedenk veel nieuwe en spannende ideeën, evalueer en selecteer de ideeën die tot doorbraken zullen leiden, en blijf meedogenloos kritisch. Thinking in new boxes is een innovatief boek dat je helpt om zekerheden voortdurend in twijfel te trekken, en net daardoor succesvol te zijn.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

Patrick van der Pijl
Ontwerp betere business
4=3 actie
37,95
4=3 actie
13,90
Gijs van Wulfen
De innovatie expeditie
4=3 actie
19,70
Natalie van Zeeland
Van idee naar start-up
4=3 actie
7,65
4=3 actie
12,90
4=3 actie
7,20
sorry, niet op voorraad
S. Cashman
Thinking Big
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
Koen De Vos
Brainstormen
sorry, niet op voorraad
Gijs van Wulfen
Innoveer jezelf
sorry, niet op voorraad