Ga naar de hoofdinhoud general.skipToSearch general.skipToNavigation
  • 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Thinking Big

Praktijkboek strategische marketing kunst en cultuur
Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
    (door werkzaamheden in ons magazijn tijdens Hemelvaart mogelijk lichte vertraging)

15,20

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Thinking Big
Thinking Big
Als nieuw
15,20
1164100072
component.product.quantitySelect.legend
ISBN
9789075458374
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Stichting Lenthe
Jaar van uitgifte
2007
Aantal pagina's
117

Waar gaat het over?

'Als je niet weet waar je heengaat, zul je zeker ergens anders uitkomen' Mark Twain (1835-1910) Als strategische marketing al zwaar klinkt, dan is strategische marketing voor kunst en cultuur al helemaal heftig! Hoe breng je deze twee uitersten samen? Kunst en cultuur – dat is toch gevoel, intuïtie, spontaan reageren op de wereld om je heen en 'kort op de bal'? En daar tegenover staat strategische marketing, langetermijndenken, grote lijnen, planmatig te werk gaan. Toch kan het, strategische marketing in de kunst- en cultuursector. Thinking Big is een bewerking van het oorspronkelijke Engelse boek van auteur Stephen Cashman. Het boek staat boordevol met inspirerende Nederlandse en Vlaamse cases – afkomstig uit de podiumkunsten, van podiagezelschappen en festivals, uit de museumwereld, of specifiek gerelateerd aan culturele diversiteit en/of jongeren. Het biedt talloze praktische handvatten, zodat je direct strategisch leert te denken. Thinking Big is een echt praktijkboek, waar je meteen mee aan de slag kunt! Geen breed uitgemeten theorie, geen palet van verschillende methoden, maar een echt doeboek. Geschikt voor zowel de 'doorgewinterde marketeer' als de 'beginnende strateeg'. De eerste zal het raadplegen als naslagwerk om zijn kennis op te vijzelen en te leren van de cases uit de praktijk van kunst en cultuur in het boek. De laatste zal het echt gebruiken als praktijkboek, om stap voor stap te komen tot een goed en gedegen plan voor zijn organisatie.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies

Meer in Marketing

70% korting
5,45 1,63
Tweedehands Beetje gebruikt
5,60
Tweedehands Als nieuw
5,60
Eelco de Boer
Winst.nl
40% korting
nog 1 op voorraad
15,00 9,00
Steven van Belleghem
Marketing
70% korting
12,50 3,75
nog 1 op voorraad
17,40
70% korting
5,45 1,63
Tweedehands Beetje gebruikt
5,60
Tweedehands Als nieuw
5,60
Eelco de Boer
Winst.nl
40% korting
nog 1 op voorraad
15,00 9,00
Steven van Belleghem
Marketing
70% korting
12,50 3,75
nog 1 op voorraad
17,40

Anderen bekeken ook

Abdelkader Benali
De langverwachte
5,00
Hans van Damme
Vreugde na Verdriet
70% korting
9.999,00 1,63
Geef me een seintje
Geef me een seintje
Cees BG Langeveld
Zaken van Zalen
Geef me een seintje
Geef me een seintje