• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Duurzaam organiseren

Template voor het ontwikkelen van nieuwe businessmodellen
Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
nog 1 op voorraad

26,90

Hoe tweedehands wil je het hebben?
Duurzaam organiseren
Duurzaam organiseren
Als nieuw
26,90
ISBN
9789024429097
Bindwijze
Hardcover
Taal
Overig
Uitgeverij
Management Impact
Jaar van uitgifte
2020
Aantal pagina’s
192

Waar gaat het over?

We zitten midden in een transitie naar een andere, duurzame en meer circulaire samenleving. Voor bedrijven en organisaties betekent dit dat zij zich duurzaam moeten organiseren. Het is geen keuze meer. Dat vraagt om een omslag in hun business- en verdienmodel. Businessmodellen die een positieve impact hebben op mensen, maatschappij en milieu. Dat daadwerkelijk doen vraagt een andere kijk op het organiseren van waardecreatie: van monetaire waarde naar impact die van waarde is. Het Business Model Template biedt ondernemers en studenten een gestructureerde aanpak om in het licht van deze ontwikkelingen een passend duurzaam businessmodel te ontwikkelen. Aan de hand van een stappenplan bestaande uit drie fasen en uitgewerkt in tien bouwstenen worden de verschillende onderdelen van het businessmodel vormgegeven. Zo ontstaat stapsgewijs een nieuwe duurzame of circulaire businesspropositie. Daarnaast kan het Business Model Template worden gebruikt om bestaande businessmodellen te verduurzamen. Heel veel voorbeelden, bronnen en verwijzingen maken dit een echt werkboek. Het Business Model Template is het resultaat van jarenlang onderzoek. Het is uitgebreid getest in het onderwijs en de praktijk.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Uitstekend

Zeer goed

Goed

Acceptabel

Onbevredigend

Anderen bekeken ook

Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Business model generatie
19,70
Bronis Verhage, Onbekend
Inleiding tot de marketing
39,80
Maarten van Ven, Kees Westerkamp
Deskresearch
7,70
Jan Jonker, Hans Stegeman
Op Weg naar de Circulaire Economie
6,90
Keimpe de Vries, Jasper de Vries
Duurzame businessmodellen
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Blue Ocean Shift
sorry, niet op voorraad
Jan Jonker, Onbekend
Nieuwe Businessmodellen II
sorry, niet op voorraad