• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Vraagsturing en competenties

ontwikkelen van succesvol gedrag in de zorg
Maak tweedehands je eerste keus
4=3 actie
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789031346059
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Springer Media B.V.
Jaar van uitgifte
2005
Aantal pagina’s
125

Waar gaat het over?

Wat betekent het invoeren van vraagsturing voor uw organisatie en uw medewerkers? Hoe kunt u de vertaalslag maken van het concept 'cliëntgericht werken' naar de praktische invulling ervan in uw organisatie? Welke competenties worden hierbij van uw medewerkers verwacht? Leven deze vragen ook bij u? Na het lezen van dit boek zult u beseffen dat niet alleen het juiste gedrag en de houding van de medewerkers ertoe doen. Ook het anders organiseren van de processen en werkwijzen in uw organisatie is van groot belang voor het vormgeven van vraagsturing. In dit boek wordt de theorie verduidelijkt met voorbeelden uit de praktijk. Ook krijgt u bruikbare 'tools' en adviezen, die u ondersteunen bij het leiding geven aan dit veranderproces.
Lees verder

Recensies

0 recensies

Anderen bekeken ook

30% korting
4=3 actie
5,45
4=3 actie
4,60
4=3 actie
23,80
C. Vandekinderen & I. Van de Putte
Voorbij de vraagtekens?!
4=3 actie
13,40
25% korting
4=3 actie
10,45
4=3 actie
7,75
P. Scheele
Leverworst
10% korting
4=3 actie
8,35
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad