• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Servicemanagement MBO ICT niveau 4

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789057523861
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands
Uitgeverij
Edu'Actief
Jaar van uitgifte
2018
Aantal pagina's
240

Waar gaat het over?

Deze 3e druk vervangt en verbetert de vorige druk (met ISBN 9789057523540).Aan het ondersteunen van gebruikers van ICT-systemen worden steeds hogere eisen gesteld. Het boek Servicemanagement, niveau 4 geeft je inzicht in een groot aantal aspecten van deze ondersteuning.Omdat in Nederland steeds meer bedrijven gebruikmaken van ITIL als hulpmiddel voor de inrichting van IT-beheer, komt ITIL in dit boek ook regelmatig aan de orde. Op basis van onze ervaringen is kennis van ITIL voor de ICT'er noodzakelijk. Voor een uitgebreide behandeling van ITIL verwijzen we naar het boek ITIL-processen voor ICT-beheer niveau 4 (ISBN 978 90 5752 333 5). Daarin wordt dieper ingegaan op de theorie van ITIL.TOPdeskHet gebruik en de toepassing van TOPdesk maakt eveneens een belangrijk onderdeel uit van dit boek. Onderdeel van het lesmateriaal is een educatieve TOPdesk-omgeving, waarmee op een uiterst realistische manier de opgaven rondom de TOPdesk-tool kunnen worden uitgevoerd. In deze derde druk beperken de wijzigingen zich tot een betere afstemming met de actuele TOPdesk-omgeving.
Lees verder

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
25% korting
15,10 11,32
25% korting
34,35 25,76
50% korting
15,60 7,80
50% korting
12,00 6,00
25% korting
16,85 12,64
25% korting
15,10 11,32
25% korting
34,35 25,76
50% korting
15,60 7,80
50% korting
12,00 6,00
25% korting
16,85 12,64