• 30 dagen retourgarantie
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Operationeel management in de dienstverlening

Maak tweedehands je eerste keus
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
  • Meer lezen, minder betalen! 4 boeken voor de prijs van 3 – of 8 voor 6 enz.
3+1 actie
Niet op voorraad... Seintje? Vul je e-mail adres in en wij sturen je een e-mail als het boek weer op voorraad is.
ISBN
9789043011297
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Pearson Benelux B.V.
Jaar van uitgifte
2006
Aantal pagina's
368

Waar gaat het over?

Dit is het eerste Nederlandstalige boek over operationeel management in de dienstverlening. Het boek behandelt eerst de aard van de operations binnen een bedrijf en de rol van de klant daarin. Vervolgens komen het onderwerp van dienstenoperations, de benutting van de productiefactoren, kwaliteitszorg en verder ontwikkeling van de operations aan de orde. In dienstverlenende bedrijven staat de klant altijd centraal. Klantgerichtheid loopt dan ook als een rode draad door het boek. De auteur richt zich verder primair op de business-to-consumermarkt, de business-to-businessmarkt wordt van secundair belang geacht. Kenmerken - Voorzien van didactische kenmerken als leerdoelen, praktijkvoorbeelden en opdrachten - Geschikt voor zelfstudie - Helpt studenten operationele praktijksituaties te begrijpen - Geeft studenten ondersteuning bij eenvoudig onderzoek naar operationele problemen Doelgroep Dit boek is geschreven voor hoger onderwijsstudenten van economische opleidingen die zich bezighouden met dienstverlening aan consumenten. Daarnaast is dit boek ook bijzonder geschikt voor opleidingen als Vrijetijdsmanagement, Financial Services Management, Facility Management en Hoger Toeristisch en Recreatief Onderwijs. Supplementen Bij het boek hoort een ondersteunende website, www.pearsoneducation.nl/schulp. Hierop staan uitwerkingen van de vragen, taken in het kader van het probleemgestuurd onderwijs en verschillende toetsvormen. Over de auteur Dr. Jan Arend Schulp is als hoofddocent verbonden aan de Christelijke Hogeschool Nederland in Leeuwarden. Hij houdt zich voornamelijk bezig met onderzoek en onderwijs op het gebied van servicemanagement en gastronomie.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Recensies

Gemiddelde waardering van 0 van 5 sterren

0 recensies
Joris Leeman
Export planning
3+1 actie
11,04
Ruud Boer
Brand design
3+1 actie
11,90
Edwin ten Dam
Verkopen / Skills
3+1 actie
36,30
Joris Leeman
Export planning
3+1 actie
11,04
Ruud Boer
Brand design
3+1 actie
11,90
Edwin ten Dam
Verkopen / Skills
3+1 actie
36,30

Anderen bekeken ook

3+1 actie
6,85
3+1 actie
21,90
3+1 actie
11,40
50% korting
3+1 actie
2,35
Geef me een seintje