• Voor 15:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • Gratis verzending vanaf €40,- of 4 boeken
  • Alle boeken met zorg gecontroleerd

Marketingplanning

Maak tweedehands je eerste keus
  • Alle boeken zijn met de hand gecontroleerd
  • 30 dagen retourgarantie 
  • Gratis verzending vanaf 4 boeken of 40 euro
  • Op werkdagen voor 15:00 besteld, dezelfde dag verzonden
Sorry, niet op voorraad
ISBN
9789058754240
Bindwijze
Paperback
Taal
Nederlands , Overig
Uitgeverij
Boom
Jaar van uitgifte
2016
Aantal pagina’s
428

Waar gaat het over?

Marketingplanning geeft systematisch alle stappen van het marketingplanningsproces weer. Aan bod komen het strategisch kader en marktafbakening, analyses, strategische organisatiekeuzes en strategische, tactische en operationele marketingkeuzes, in de vorm van marketingplannen. Daarnaast is er aandacht voor de uitvoering, evaluatie en terugkoppeling (PDCA-cyclus). Deze vierde druk is geheel geactualiseerd op het gebied van afnemersanalyse, online kanalen en algemene wetmatigheden in marketing. Zo komen o.a. de volgende onderwerpen aan bod: customer journey, owned, paid en earned kanalen, content marketing, distinctive assets, mental en physical availability, consideration set en category entry points. Ook is er meer aandacht voor het inside-out denken in het analyse- en keuzeproces. Behalve een gedegen beschrijving van de theorie bevat deze uitgave veel uitstapjes naar de praktijk. Het boek benadrukt het belang van het analyseproces en het onderbouwen van beslissingen. Heldere structuurschema's maken de student duidelijk in welk deel van het proces hij of zij zich bevindt. Marketingplanning is bestemd voor hbo-studenten met enige voorkennis van marketing. Na bestudering van deze uitgave is de student in staat een verantwoord marketingplan samen te stellen. Door de opzet is dit boek ook zeer geschikt voor gebruik bij stages en afstudeeropdrachten. Online support Op de productpagina van dit boek op www.boomhogeronderwijs.nl is een grote hoeveelheid ondersteunend materiaal beschikbaar, in de vorm van extra hoofdstukken, casuïstiek, sheets, voorbeelden, overzichten, alternatieven en aanvullingen.
Lees verder

Andere uitgaves

Er is een alternatieve uitgave beschikbaar van dit boek

Rien Hummel, Rien Hummel
Marketingplanning
39,80

Recensies

0 recensies
Stephen P. Robbins, Mary A. Coulter
Management
nog 1 op voorraad
5,10
Walter Kanning
De overheid
nog 1 op voorraad
10,65
40% korting
10,30
40% korting
Joost Steins Bisschop
De online scorecard 3.0
nog 1 op voorraad
6,70
Ellko Huizingh
Innovatiemanagement
Tweedehands Als nieuw
11,80
Ellko Huizingh
Innovatiemanagement
Tweedehands Beetje gebruikt
12,04
Stephen P. Robbins, Mary A. Coulter
Management
nog 1 op voorraad
5,10
Walter Kanning
De overheid
nog 1 op voorraad
10,65
40% korting
10,30
40% korting
Joost Steins Bisschop
De online scorecard 3.0
nog 1 op voorraad
6,70
Ellko Huizingh
Innovatiemanagement
Tweedehands Als nieuw
11,80
Ellko Huizingh
Innovatiemanagement
Tweedehands Beetje gebruikt
12,04

Anderen bekeken ook

40% korting
7,45
Harry van der Schans
iDNA
13,75
Hans Veldman
Exportmanagement
29,95
Sjors van Leeuwen
CRM in de praktijk
11,60
K.J. Alsem, E.J. Kostelijk
Strategische Marketing Planning
5,00
Andre Weber, Aldert Doelen
Organiseren & managen
16,65
Andre Weber, Aldert Doelen
Organiseren en managen
8,20
Martin Hummelink, Boudewijn Raessens
Inleiding strategische marketing
sorry, niet op voorraad
sorry, niet op voorraad